Hallo, Ik ben benieuwd of het zo is dat je zelf meer kans hebt om overtijd te raken als je moeder dat ook was. Mijn moeder is met allevier haar kinderen pas bevallen rond de 42 weken. Dit is mijn eerste kindje, dus ik ben heel benieuwd of ik ook overtijd zal gaan. Ben daarom benieuwd naar hoe dat bij anderen zit!
mijn moeder was van zowel van mijn broer als ik ruim op tijd je kan dan denken 2 weken voor de uitgerekende datum. Ik was bij mij zoontje 10 dagen te laat, en het ziet er na uit dat deze kleine ook op zich laat wachten
Ik ben enigskind en ik ben precies op de uitgerekende dag geboren, mijn dochter is 1 dagje te vroeg geboren. Best netjes dus
Mijn moeder is bij alle drie overtijd gegaan en bij bij mij ook ingeleid. Ik ben ook de volle 2 weken overtijd gegaan en ook ingeleid.
Mijn moeder was bij de eerste overtijd, de tweede kwam 2 weken te vroeg en de derde (ik) kwam precies op de uitgerekende datum. Mijn dochtertje kwam een paar dagen eerder, we zullen zien hoe het deze bevalling gaat.
Bedankt voor de reacties tot nu toe! Ben benieuwd naar de verdere reacties. Even kijken trouwens of mijn banner nu wel onder mijn berichtje verschijnt...
Mijn moeder ging bij alle 3 overtijd. Bij mijn broer 2 weken, andere broer 1 dag en bij mijn 1 week. Ik ben 2 dagen voor de uitgerekende datum bevallen!
mijn moeder was 2 weken overtijd bij mij. mijn dochter kwam 10 dagen te vroeg niet echt een link bij mij dus.
mijn moeder is 8 weken te vroeg bevallen en ik ben van de 1e 3 weken te laat bevallen dus bij mij klopt het niet
Bij mij klopt het ook niet, ik ben 2 weken te laat bevallen en mijn moeder is van haar 3 kinderen allemaal rond de uitgerekende datum bevallen.
Mijn moeder is 5 x te vroeg bevallen (2 x bij 6 maanden, 1 x een week te vroeg, 1 x een dag te vroeg en 1 x 5 weken te vroeg). Bij Milan ben ik bevallen met 39 weken en 2 dagen, ook te vroeg dus. En bij deze moet ik 't nog maar afwachten.
mijn moeder was bij mij ruim 2 weken overtijd en ingeleid bij Belle was ik 11 dagen overtijd en ingeleid bij Romy was ik 14 dagen overtijd en weer ingeleid
Hoi, Mss wel leuk om te vertellen: Mijn moeder ging een week overtijd en ik ben een week te vroeg bevallen, maaaar 26 februari 1985 braken mijn moeders vliezen om 21.00 uur 26 februari 2009 braken mijn vliezen om 21.00 uur Whahaha, das wel hetzelfde! Mijn zoon is dan ook op dezelfde dag jarig als ik!
Bij mij klopt het niet. Ik had dat verhaal ook eerder gehoord. Dat je rond dezelfde tijd als je moeder ging bevallen. Mijn moeder is 2x met 42 weken bevallen. Van ons eerste kind ben ik met 38 bevallen. Ik ging er vanuit dat ik ook 2 weken overtijd zou raken, dus dat was wat mij betreft best een verrassing! Deze zwangerschap moet ik nog maar even afwachten
Mijn moeder is van mij behoorlijk over de datum gegaan. Ikzelf ben bijna drie weken te vroeg bevallen...
Ik ben 17 dagen te laat geboren. Mijn zoontje 8 dagen. Mijn zusje kwam ook 17 dagen te laat, en haar kleintje is 10 dagen te laat geboren. En mijn moeder en een aantal broers/zussen waren ook laat. En neefjes en nichtjes. Dus hier is het echt een familieding.