hallo ik ben nou 38,5 weken zwanger en heb sinds gister weeen maar ze komen niet regelmatig maar worden wel heel sterk en nemen dan weer af. toen ik vanmorgen wakker werd zijn de weeen veel minder geworden en later op de dag kwamen ze weer maar wel onregelmatig terwijl ik ondertussen ook een licht beetje bloed ben verloren met slijm. dit is mijn 2e bevalling. bij mijn 1e bevalling braken de vliezen en wist ik dat t zover was en kwamen de weeen en ben ik 8 uur later bevallen maar nu is het nog steeds hetzelfde. weet iemand hoe lang deze fase van de bevalling kan duren maximaal met een 2e?
Ik heb geen idee maar ben ook van de 2 de zwanger wou je igg su6 wensen,en zou rustig afwachten denk niet het super lang zal duren meer
kunnen ook nog gewoon oefenweeen zijn meid. Je slijmprop kun je 2 weken voor je bevalling al verliezen en voorweeen kun je ook al snel hebben en pijnlijk zijn. Niet teveel timen en proberen nog gewoon aan te rommelen in huis enzo.
Ik heb twee weken voor de bevalling ook behoorlijke voorweeen gehad. Had er al langer last van, maar nu heel erg. Was ook onregelmatig en zakte dus toch weer af. Hopelijk begint het voor jou snel.