vruchtwater?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Juniper, Nov 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juniper

Juniper Actief lid

Aug 23, 2007
    372
    0
    0
    Hoi, weer even wat genants....
    Ik ben 7w2d zwanger. Vannacht verloor ik vocht in bed (best veel, ik denk 2 à 3 kopjes). Ik verlies geen bloed en heb geen krampen. Heb ik gewoon in bed geplast (al niet meer gedaan sinds m`n 6e ofzo!) of ben ik vruchtwater verloren en gaat het misschien mis met de zwangerschap? Heb je zo vroeg in de zwangerschap eigenlijk wel al vruchtwater?
    Wie kan me geruststellen (niet dat opeens in bed plassen zo geruststellend is, maar beter dan vruchtwater verliezen.....)

X J.

2. balleke

balleke Fanatiek lid

Jan 21, 2009
    1,837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ik denk niet dat het vruchtwater is, want dan is het wel erg veel vruchtwater in het begin. Miss dat je toch... Omdat je baarmoeder groeit enz.. Miss effe de verlos bellen.

gr

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

May 1, 2009
    2,897
    0
    0
    Je zou toch moeten kunnen ruiken als het om urine gaat?

4. Juniper

Juniper Actief lid

Aug 23, 2007
    372
    0
    0
    Ja, het rook wel als urine. Maar ik word er toch erg onzeker van, helemaal omdat ik dit bij de eerst niet gehad heb. Overigens verlies ik nu al de hele dag geen vocht meer, en dat lijkt me wel een goed teken... vruchtwater zou toch nog wat moeten lekken denk ik.

5. soraiia

soraiia Lid

Oct 19, 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai !! Toevallig heb ik zoiets afgelopen zaterdagnacht gehad... maar heel extreem en ik ben momenteel 22 weken zwanger.
    Het bleef gewoon lopen.. toen ik dacht dat het gestopt was wou ik me allereerst even wassen en verschonen.. en het begon weer te lopen... 10 min lang... heb meteen de vk gebeld en ondertussen was het helemaal gestopt... ze zei dat we het houden op urine.. Dus ik geef jou het advies wat ze mij gaf: Mocht je nog een keer vocht verliezen en jij bent onzeker erover.. neem dan meteen contact met je vk op.
    Geef het wel even door dat je dit hebt meegemaakt, daar hoef je je niet voor te schamen, er zijn heel veel vrouwen die urine laten lopen zonder er erg in te hebben ivm het groeien van de baarmoeder wat drukt op je blaas

Succes meid;)

6. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hey meid,

Ik heb dit ook gehad precies rond de tijd dat jij het hebt gehad. En we waren nog wel een weekendje weg met vrienden haha. Ik was ook enorm bang dat het vruchtwater zou zijn, maar het was gewoon urine. Ik kon het later zien aan het laken toen het was opgedroogd. Die was wat gelig.

Wel genant, maar ach alles is nieuw, je doet er niks aan hihi.

7. Juniper

Juniper Actief lid

Aug 23, 2007
    372
    0
    0
    Hoi, bedankt voor de reacties. Ik ben geen vocht of iets meer verloren. Dus ga er idd vanuit dat het urine was. bah bah, maar beter dan vruchtwater!

8. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

Jan 4, 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    ik heb het vorige week zaterdag ook gehad. Voelde ook ineens iets stromen. dacht eerst dat het bloed was dus meteen naar het toilet gegaan. Ik gekeken was het alleen vocht. Ik vond het maar vreemd. Nu wil ik je niet bang maken maar de volgende dag heb ik een miskraam gekregen. Hoop voor jou dat het niet iets ergs is en dat het goed is. succes ermee

Share This Page