Tjee...wat spannend! Hoop dat je ons een beetje op de hoogte kunt houden! Zal dit topic zeker volgen! Succes meid! x
Zal niet lang meer duren denk ik... bij mij kwam de snelle schijt toen de echte weeen kwamen, echt NET daarvoor. Ik blij want ik leefde in de illusie dat ik dan niet zou poepen bij het persen . Maar dat is per persoon verschillend, bij mijn moeder was het bv. aan het begin van de dag dat de weeen kwamen. Ben heel benieuwd! Hoop iig dat het voorspoedig zal gaan
spannend zeg. Je weet gewoon dat je snel je beebje in je armen hebt. Ik ben wel jaloers op je hoor haha braken mijn vliezen ook maar eens dan wist ik waar ik aan toe was. Ik word gek van dat eeuwige wachten. Suc6 met de bevaling
Ik zit hier helemaal te glimlachen! Heel veel sterkte voor wanneer het allemaal door gaat zetten. Zet hem op he!! *Knuffel*
Beste Esther, Ja, ik had al een gokje gewaagd dat t vandaag zou beginnen. Ik begrijp dat je t spannend vind meid! t gaat in ieder geval gebeuren, vandaag of uiterlijk morgen. Goed hoor! Probeer zolang de weeën nog uit te houden zijn gewoon je 'ding' te doen. Wandelen, douchen, slapen als dat gaat. Wanneer de serieuze weeën komen het over je heen laten komen. Als ik nog n gokje mag doen: vannacht beginnen de weeën en voor het middag uur je kleine kunnen zien??? Zet m op en laat t gebeuren! We lezen het hier wel. Groetjes Claire!
Hey Esther, Zie dat ik flink wat gemist heb! Ik hoop dat je ondertussen jullie nieuwe aanwinst in jullie armen hebben! Hopelijk is alles een beetje vlot gegaan en zijn jullie misschien alweer thuis. Laat snel maar wat weten hoor!!
hallo dames, vannacht om 04:20 zijn we trotse ouders geworden van onze zoon jaron, hij weegt 3815 gram, en zooooooo knap, details over de bevalling volgen nog ben nog aan het bij komen en herstellen.
GEFELICITEERD!!! Mooie naam!8) Ik wens je/jullie een hele fijne kraamtijd toe. Geniet ervan! Liefs Gwen