vruchtwater

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esther1984, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Gefeliciteerd !

Wat een prachtige naam.

2. Alita

Alita Niet meer actief

hehe gefeliciteerd meid!!!

En geniet van deze mooie tijd!!

3. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd. Echt supergoed gedaan hoor meid. Geniet lekker van je mannetje. Dikke kus

4. Pinkie

Pinkie Actief lid

28 mei 2007
    194
    0
    0
    Gent
    Van harte gefeliciteerd, mooie naam en 3815gr. wow niet mis, flink kereltje :)

5. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey esther,

gefeliciteerd !!! en nog vrij snel hé zeg !! geniet ervan...

6. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi Esther!!!!

Supergefeliciteerd!!!!! Wat is dat nog snel gegaan meid, ben trots op je!!! Geniet er vreselijk van en laat ons meer weten als je bent bijgekomen!!! ook manlief natuurlijk...

Groetjes Claire

7. Janet83

Janet83 Actief lid

12 okt 2009
    158
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd:D, super zeg, nu lekker genieten hoor!!!

8. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    dag allemaal, ben even in de gelegenheid om een berichtje achter te laten, ik zal even mijn verhaal van de bavalling vertellen, zoals jullie al wisten brak mijn vruchtwater om 17 uur, en begon ook al snel slijm en bloed te verliezen, de krampen begonnen nog mild, en heel soms, zo rond een uur of 19 uur begonnen de krampen iets meer te worden, maar om 22 uur zat er nog weinig vooruit gang in, mijn ouders die er al waren zijn naar huis gegaan toen, ik probeerde nog mijn rust te gaan pakken op bed, maar toen begonnen mijn krampen iets heftiger, en volgde iedere keer rond de 5 á 6 min. mijn vriend de vk gebeld, en die kwam een half uurtje later rond 23:30 en mijn ouders waren ook weer terug gekomen, om 00:00 uur ging ze kijken en ik had 3 cm ontsluiting, er zat nog wat ontlasting in mijn darmen, vrij hard waar tie met zijn hoofdje tegen aan zat, een uur later ging ze weer kijken en had toen nog steeds 3 cm, dus er zat geen voorruit gang in, en ze besloot weer naar huis te gaan, mijn ouders bleven.
    toen ging ik weer op bed liggen en toen begonnen de weeén echt door te zetten, eerst kwamen ze om de 5 min. toen om de 2 min. maar toen zaten er geen pauzes meer tussen, dus kwam de een na de ander, mijn vriend snel de vk gebelt die weer terug kwam, dat was rond 2 uur, ze ging weer kijken en had in een uur tijd 3 cm opgebouwt dus had ik 6 cm, en toen had ik al ligte pers drang.
    ook had ze mijn ontlasting ver geduwt (das echt geen pretje) en moest ik proberen te poepen wat wel lukte want door de weeén kon ik goed kracht zetten.

om 3:30 pers weeén en wat waren die heftig, om 4 uur waren de persweeén zo heftig dat ik ze niet meer kon houden maar toch moest het, om 4:05 mocht ik gaan persen eindelijk, ik gaf echt alles op alles, en de vk gaf me echt complimenten omdat ik zo veel gaf, bij de 5 de keer persen stak zijn hoofdje er half uit, en bij de 6 heb ik alles gegeven en ja hoor daar lag mijn kleine manneke op mijn buik om 04:20 goh wat is dat een practig moment heb alles aan mekaar gewekt van blijdschap, en nu ik er aan terug denk springen de tranen weer in mijn ogen.

wel had ik 6 hechtingen, en moet 2 dagen verplicht bed rust houden.

hier onder een foto van ons knap ventje.

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw wat eeen verhaal! En wat een prachtmannetje zeg!
    Gefeliciteerd meis! :) :)

10. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Zoals je verloskundige al zei: Geweldig gedaan meis!!
    En wat een heerlijk mannetje :D
    Van harte gefeliciteerd!
    Geniet maar goed van jullie ventje!
    En rust goed uit ;)

Liefs Manny

11. Janet83

Janet83 Actief lid

12 okt 2009
    158
    0
    0
    Wat een mooi ventje zeg! En je hebt het snel gedaan, super!

Geniet lekker!;)

12. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    van harte gefeliciteerd esther! Je hebt een mooi mannetje op de wereld gezet!

Geniet ervan!

13. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wow wat een mooie kerel :$!
    Gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van :).

14. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Wauw, super hoor! Gefeliciteerd, geniet er maar van!

15. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hallo dames, hier weer een berichtje van mij, ik voel me al weer iets beter lopen gaat nog niet zo vlot door de hechtingen, en voel me soms nog erg slap vanwege het vele bloed dat ik verloren ben.

met onze kleine jongen gaat het uitstekend, s'nacht slaapt ie goed door, vraagt 1 keer om voeding, hij slaapt wel bij ons, omdat ik hem graag bij me heb, wat logische is lijkt me, als ie niet bij me in de buurt is voel ik een hele erge leegte, ook ben ik erg emotioneel, zou goed de hele dag kunnen huilen van blijdschap, we zijn ontzettend trots, en blij soms is het allemaal nog erg onwerkelijk dat ik mama ben.

16. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    hoi esther!

gelukkig dt het al wat beter met je gaat!

Ik snap wel wat voor leegte je voelt en dat is zeker wel normaal ja! geniet er maar lekker van meid! na zolang wachten kun je er eindelijk van genieten!

Heel veel geluk samen!

Deel Deze Pagina