Last van borsten...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anna, 4 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Ik ben voor de 2e keer zwanger maar kan mij van mijn eerste zwangerschap niet herinneren dat ik in het begin al zo'n last had van mijn borsten. Ze groeien enorm en doen erg zeer... Kan bijna niet meer op mijn buik liggen... Daarnaast jeuken ze rond de tepels en heb ik soms dat toeschietgevoel wat je ook hebt als je borstvoeding geeft... Alsof er electriciteit op staat hahaha Herkennen jullie dit?

    Anna
     
  2. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    Ik herken het eerste deel wel :) , tweede niet aangezien dit ons eerste kindje is ;) .

    Ik heb nu ook al een cup groter en idd ook jeukerig gevoel rond de tepels af en toe, kan er niet eens aan zitten zo'n akkelig gevoel.
     
  3. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ook ik herken het, had er bij de eerste zwangerschap ook geen last van (heb toen ook een miskraam gehad). Nu is het veel minder geworden de pijn aan mn borsten. Hopelijk wordt de misselijkheid ook minder.
    Liefs Jenny
     
  4. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.151
    402
    83
    mijn borsten doen al vanaf het begin zeer (zelfs voordat ik getest had :)) En als ze even iets minder gevoelig zijn denk ik al dat het niet goed is, ik koester ze dus die pijnlijke borsten :)
     
  5. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik herken het ook hoor! Inmiddels lekken mijn borsten ook al (vanaf de 22 week) Dat is het enige wat ik niet zo kan waarderen aan de zwangerschap!
     
  6. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Ik herken het ook! Tijdens mijn eerste zwangerschap merkte ik alleen op dat ze groter werden maar had ik er geen pijn aan.
    Nu dus wel en hoe!!!
    Ik heb zelfs tijdens mn slaap liggen dromen dat ik volledig gestrest op zoek was naar een kolf omdat ze zo'n pijn deden, haha. Waarom droomde ik nou niet dat een lief babytje wou drinken ;)
     
  7. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik had ook pijn aan mijn borsten, voordat ik ongesteld moest worden. Echt veel groter zijn ze niet heb ik het idee, alhoewel mensen uit mijn omgeving het wel opvalt :)
    Nu zijn ze wel wat minder pijnlijk geworden.
     
  8. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Mijn borsten zijn ook al minimaal een cup gegroeid, geen enkele BH past meer en ze doen enorm zeer. Hoop dat dat wat minder wordt, heb er vooral in bed last van, weet soms niet hoe ik moet gaan liggen.
     
  9. Mira

    Mira Lid

    24 aug 2005
    37
    0
    0
    hoi

    ook ik heb het gevoel dat mijn borsten met de dag groter worden en zo nu en dan heb ik enorme pijn, het lijkt wel alsof ze in brand staan.
    Het gebeurt meestal als ik het koud heb.
    Het doet zo'n pijn en ze zijn zo gevoelig.

    kennen jullie dit??? :(

    buiten deze enorme pijnelijke momenten voelen ze aan alsof
    je twee hele grote blauwe plekken bent opgelopen!haha
    ;)
     
  10. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ja het ging bij mij gelukkig weg met 12 weken maar ooo wat deed dat zeer en ik heb een vriend die er ook nog niet van af kan blijven.. Dat heeft heel wat sjaggie momentjes opgeleverd hahahahaha... Je word dan elke ochtend wakker met het gevoel of er een kilo aan je borsten hangt. gelukkig ging dat gevoel snel weer over hahahaah Dus nog ff meiden dan kan je ook weer van je wat vollere borsten genieten..
     
  11. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Allemaal herkenbaar. Zo rond de 7 weken had ik voor het gevoel heel zware borsten. Nu, met een dikke 12 weken is dat gevoel wat minder geworden (heb overigens nu ook meegroeibh's aan, misschien ligt het daaraan). En sinds een paar dagen kriebelen/jeuken mijn tepels wat, maar dat is niet echt hinderlijk. En ja, als ik het koud heb, doen ze wat zeer. Ach, ik troost me dan met de gedachte dat het erbij hoort ;)
     

Deel Deze Pagina