pffff ik schrok net wel hoor... Ik moest net flink naar het toilet en er kwam allemaal bloed mee! Het zat ook echt op de ontlasting zelf en op het toilet papiertje. Ik heb even goed gecheckt, "gelukkig" kwam het volgens mij niet uit mijn vagina... Dus ik ga er vanuit dat er een aambei gesprongen is, denken jullie ook niet? Ik heb wel eens een veegje bloed gehad, maar nu was het best wel wat bloed. Kan dat voorkomen bij aambeien? Ik merk ook dat mijn ontlasting de laatste weken meer is (groter/dikker qua vorm zeg maar ). Terwijl de ontlasting niet echt heel hard is. Al had ik een aantal weken geleden een paar keer wel wat moeite met de toilet gang, maar nu eigenlijk niet. Kan het zijn dat er een paar weken geleden (toen het moeilijk ging) een aambei is ontstaan die nu door misschien de omvang van de ontlasting is gesprongen? Wat kan ik nu hieraan doen?
hoi het lijkt inderdaad op een aambei te wijzen. Er is niks aan te doen, het geeft ook niet. Als de aambeie inwendig zit heeft een zalfje geen zin. Wat je wel kunt doen is proberen om je ontlasting dun te houden, door veel te drinken, vezelrijk te eten en voldoende te bewegen. Mirjam