ik voelde onderin in mn buik, echt in mn baarmoeder, een schopje tegen mn buikwand, het was echt zo duidelijk dat k ervan schrok! dit moet haast wel mn kindje zijn of word ik gek? het voelt zo geweldig en onwerkelijk, kan het nog niet echt geloven, ben ook pas bijna 17 weken, is wel vroeg opzich maar ik voelde het echt!
Ik voelde het vanaf week 18, tenminste, toen werd ik me er van bewust dat het Ukkie was Kan dus prima al wel!!
Ik voelde duidelijk schoppen vanaf week 16 dagelijks. En nu de hele dag door,soms trekt mijn hele been mee zo sterk is ze al. Geniet ervan he!
mooi he!! kan best hoor! hahah ik ben nu 28 weken en heb volgends mij echt een adhd baby in me buik eerst moet je je giga concentreren op dat kleine plopje en nu lijkt het af en toe net of de baby z'n eigen een weg naar buiten wil schoppen!!!!... hahahahhaa t wordt alleen maar leuker!! geniet ervan! liefs Dnise
bedankt voor alle leuke reacties. ik geniet er echt heel erg van! voelde net ook weer soort plopjes en die worden steeds sterker, haha leuk dit
hahaha geweldig he meid!! hoe relaxter jij bent hoe beter je het voelt! ik zit nu rechtop dit te typen met de laptop op schoot en ik krijg me toch een paar goeie trappen tegen me ribben heeeeerlijk
Is zo leuk dat je je eerst echt moet concentreren inderdaad om het te voelen en je het dan steeds duidelijker voelt!!!!
Kan goed hoor, ik voelde hem ook rond die tijd voor het eerst schoppen!geniet er van, het wordt alleen maar meer!
Genieten he, die eerste schopjes?? Ik weet nog dat ik er echt dagen op kon wachten, om het weer te voelen!! Nu is het inmiddels zo dat ik denk, doe maar even stoppen met schoppen, hahaha! nee hoor, hij gaat nu de hele dag flink tekeer maar kan van elk moment genieten!!!
Ik voel het sinds deze week ook erg goed! Al 4 weken zijn de plopjes aanwezig, maar sinds deze week echte trapjes SUPER!!
Geweldig gevoel he!! Ik voelde het ook al vanaf 16 weken, en het gaat steeds harder en ik voel het ook vaker. Gister zat ik in de auto en de kleine trappelde vrolijk mee haha ik zat met een big smile in de auto!! Soms lijkt het ook net of die draait, dat vind ik wel een rotgevoel haha!
Ik dacht eergisteren ook een soort rare plopjes/bubbeltjes te voelen... heel laag en iets wat ik niet herkende dus ben benieuwd of het nu vaker gaat gebeuren.
Ja, dat voelt heel gek he dat draaien. Misschien draait de uk dan met een been languit ofzo waardoor het zo raar voelt, haha..
Ik denk dus ook iets te hebben gevoeld maar mensen in m'n omgeving zeggen dat het nog wel erg vroeg is, 15 weken. Het voelde als een soort luchtbelletje in het water en daarna net of iemand heel zachtjes met de vingertop er langs streek. Het was heel kort, net toen ik me er bewust van werd en even goed wilde voelen was het weer weg. Ik lag al een tijdje stil in bed me te concentreren op echt het gedeelte een stuk onder m'n navel dus ik ben er wel vrijwel zeker van dat het niet m'n darmen zijn geweest. Herkennen jullie dit gevoel of heb ik het me verbeeld?
Ik voelde het ook al bij rond 17 a 18 weken hoor.. en nu voel ik het constant.. en het wordt steeds harder die klopjes en stootjes... de baby is wel heel actief zoals ik het voel.. elke zwangerschap en vrouw en lichaam is anders bij de 1 is het eerder en bij de ander veel later..