Ohjee gister bij de hema voelde ik ineens behoorlijk wat nattigheid. Toch nog door geshopt en eenmaal thuis snel naar de wc. savonds verloor ik ook vocht en het moment dat ik mijn bed in stapte was het best een hoeveelheid. Ik kon me toen nauwlijks voorstellen dat het misschien me vliezen wel gebroken waren omdat ik eigenlijk nog een week of drie moet. Vanmorgen toch maar de Vk gebeld.... Die komt zo ff checken. Bizar he? En spannend!Het zal toch niet?!
vk is net geweest Moet nu naar ziekenhuis Laat jullie meer horen wannneer ik weer achter de comp kan. Bedankt voor jullie reacties
oh spannend! liepen vandaag ook in de stad en toen dacht ik nog even, meestal beginnen die dingen pas savonds of snachts, het zal maar gebeuren onder het winkelen en nu lees ik dit... wens je heel veel succes, ben heel benieuwd!
Me vriend wilde even lekker weg met zijn 2e uiteten ofzo maar ik durf echt niet meer van huis te gaan .
Ik denk dat aan het bevallen is, of inmiddels al bevallen is... anders hadden we vast wel wat van d'r gehoord... SPANNEND!
Nou ik heb ff op me laten wachten maar ben dus sinds maandag thuis met een pracht van een zoon. Mijn vliezen waren gebroken en ik werd dus opgenomen op zaterdag 9 dec. Omdat het nog prematuur was moest ik wachten tot het precies 37 weken zou zijn. Dit was dinsdag 12-12. Op die dag zou ik ingeleid worden, laat de natuur na 86 uur gebroken vliezen toch ineens zelf aan de gang gaan. Dinsdag ochtend 12-12 is Luuk geboren. Door die lang dureig gebroken vliezen werd Luuk ter opservatie opgenomen op de kinder afdeling. Afgelopen maandag thuis gekomen! En het gaat SUPER!