Heej meiden, Vorige week ben ik bij de vk geweest en tot mijn grote schrik ben ik 10 kilo in 4 weken aangekomen Nu is het zo dat ik erg gezond eet en niet eet voor "twee" dus daar kan het niet aan liggen. Ik hou heel erg veel vocht vast vertelde mijn vk en dat is ook wel aan me te zien Zijn er meer meiden die zoveel zijn aangekomen door alleen vocht vasthouden? Kan't me haast niet voorstellen dat dat alleen vocht is... Kus Toys
yep, hier nog zo een En ik hield al vaak vocht vast voordat ik zwanger werd. En in de winter helemaal! Dus dat is nu dubbel zo erg Ik probeer gewoon zo veel mogelijk te drinken. Is het enige wat ik eraan kan doen zei de dokter.
Veel drinken inderdaad. Verder kreeg ik de tip om Guldenroede thee te drinken, dat is vochtafdrijvend. Bij mij helpt het niet, maar misschien bij jou wel? Ik hou ook veel vocht vast maar in kilo's is er niet zoveel van terug te zien.
Yep. In de laatste paar weken kwam ik ontzettend veel aan in korte tijd. Ik hield ontzettend veel vocht vast. Ik pastte geen schoenen meer, had ook geen enkels meer, en als je een kuiltje drukte in mijn been dan kon je er zowat een knikker in verstoppen. Ik ben in de 38e week dan ook opgenomen met zwangerschapsvergiftiging. De tips die mijn vk mij gaf waren: - veel drinken - voeten omhoog - geregeld een stukje lopen.
Ja dat heb ik nu ook ik ben al 30 kilo aangekomen , waarvan 10 kilo in nog geen 4 weken ..... Puur vocht zegt de verloskundige, nu had ik ook nog een veel te hoge bloeddruk erbij die ze morgen nog een keer komen meten, dus ben benieuwd
Ja, ik hou ook veel vocht vast. lijkt ook wel of het met de dag erger word.. ik heb er al wel heel de zwangerschap last van, terwijl ik normaal nooit vocht vast hield! maar idd met je benen omhoog liggen schijnt te helpen.. en uitkijken idd met vergiftiging!
Ik hou ook vocht vast en ben ook al 20kg aangekomen. Stengels bleekselderij eten kreeg ik laatst als tip. Is ook vochtafdrijvend. Ik ben er alleen niet zo weg van