vruchtwater

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kaartje200, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaartje200

kaartje200 Nieuw lid

14 mrt 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben nu 40,4 weken zwanger ik heb voor het laatst een echo gehad op 16-2 daarna niet weer. Toen heeft de verloskundige het vruchtwater nog gemeten en dat zag er allemaal nog goed uit.
    Nu ben ik gisteren weer voor controle heen geweest de verloskundige heeft nog wel even gevoeld hoe het kindje ligt en het hartslagje geluisterd dit was allemaal goed. Maar nu maak ik mij een beetje zorgen. Gisteren naar de controle belden mensen (familie en vrienden) hoe het was gegaan. Sommige zeiden tegen mij of ze nu niet naar het vrucht water hebben gekeken omdat ik over tijd ben. maar kan in 4 weken tijd het vruchtwater zo snel achter uit gaan? en tijdens het voelen hoe het kindje ligt kunnen ze toch ook nog wel voelen of er nog vruchtwater in zit?
    Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beandwoorden.

Groeten Kaartje200

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Kaartje200,

het is normaal dat het vruchtwater een beetje minder wordt op het laatst. Zolang het op de hand goed voelt en je genoeg bewegingen voelt is er geen reden aan te nemen dat het vruchtwater teveel is afgenomen. Het wordt daarom bij niemand standaard gecheckt.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina