hai is dat zo? als je rond 30 weken zit 10 keer per dag je kindje voelen bewegen of echt schoppen of kan duwen en porren ook? volgens mijn voel ik haar nog wel vaker soms als ik bezig ben ik huis dan voel ik het niet maar als ik dan weeer even rustig zit dan voel ik haar duweneporren en af en toe een schop van wow zozo meisje vanacht ook zo hard werd gewoon wakker hoe is dat bij jullie allemaal? ik ben nu 31 weken, als je 37 weken bent of veder voelt het dan nog zo of verandert het wel ? kwa schoppen duwenen draaien soms golft me hele buik heen en weer gr jeannet
Bij mij werkt het ook zo. Soms voel ik haar veel vaker, als ik zelf druk ben wat minder. Bij mij zijn het geen echte schopjes meer. Het lijkt meer op gepor en geschuif. Vind het zo leuk als mijn buik dan helemaal golft en omhoog komt.
Je moet minimaal 10x per dag de baby voelen bewegen (24 uur), maar er zijn baby's die bijna de hele dag beweeglijk zijn. Toch slapen ze het grootste gedeelte en zijn die bewegingen en het schoppen in hun slaap. Ik ben nu bijna 38 weken en het is nu meer duwen dan schoppen geworden, maar mn buik gaat ook nog alle kanten op.
hai oke dus het golfen blijft gewoon harstikke leuk soms dan pfff moet ik even adem halen omdat het een beetje een gek gevoel is het trekt een beetje maar echt ik geniet er heerlijk van
hoi, de ene dag voel ik haar erg veel en de andere dag wat minder. als ik met mijn hand boven op mijn buik leg kruipt ze eronder door dat is een raar gevoel. gr chantal.
Bij mij is het ook de eene dag meer beweging dan de andere dag het verschilt dus wel! Maar het zijn bij mij ook geen harde trappen meer maar schuifingen en porren. En daar kan soms flink je buik van golven. Als je kindje minstens 10 keer op een dag voelt dan is er niks om zorgen om te maken. Als je zelf heel druk bent dan wieg je het kindje gewoon in slaap die vind dat allemaal wel prettig daarom is het na een tijdje druk bezig zijn en even rustig kan het ook nog dat je kindje diep slaapt.
Bij mij voelt het ook precies zo en dan bijna de hele dag door. Grappig hè als je buik alle kanten op golft. Kan er echt van genieten. Of als er opeens een voetje tegen je buik duwt dan krijg ik echt de neiging om het beet te pakken.
Ik heb dat ook wel ja. .dat geschuif.. en vooral als ik in bad lig hahaha dan baddert hij heel relax met mij mee... het water gaat op en neer... maar niet door mij hihi... Maar de schopjes, ja die voel ik niet zo heel vaak meer echt goed.. het is dus meer dat geschuif en voornamelijk bij mijn navel... maar je hebt gisteren de WIJ jonge ouders ook gelezen hahaha.. daar stond het ook in namelijk... Doegie Gr Brigitte