Vruchtwater?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Koeky, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik ontdekte vandaag een vreemde afscheiding in m'n onderbroek. 'T was waterig, en rozig van kleur. Terwijl mijn normale afscheiding kleurloos of geelig is. Ik ben vandaag wel begonnen met staaltabletten, zou het daarvan kunnen komen? Ik heb een nieuw inlegkruisje ingedaan om te kijken of het straks weer zo is. Uk is wel heel druk dus die doet het goed.

Moet ik me zorgen gaan maken?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Koeky,

niet druk maken hoor. Het kan zijn dat er een klein vaatje in je baarmoedermond is geknapt en dat je daar een klein beetje bloedverlies in combinatie met wat afscheiding hebt gehad.
    En afscheiding kan sowieso in de zwangerschap veranderen en inderdaad wel eens zo dun als water zijn. Geen zorgen maken dus, niets aan de hand.

Groetjes Brigitte

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Okee. Dank je voor je snelle antwoord.

Ik zit hier met een hele nerveuse a.s. vader. hihi. Die is het hele internet al aan het afstruinen wat het kan zijn. Die ga ik even geruststellen.

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi papa van Minikoeky,

niet ongerust maken, het is heel normaal dat zwangere vrouwen af en toe wat rozige afscheiding hebben. Dit kan zomaar gebeuren of na een drukke dag of na gemeenschap of na moeizame ontlasting.
    Niet meer nerveus zijn hoor!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina