Vruchtwater???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DragonBerry, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Ik heb sinds vandaag het gevoel dat ik wa druppels vruchtwater verlies......
    Maar ik weet het dus niet 100% zeker.... Op het briefje an de vk staat dat je dan moet bellen, maar ik twijfel of ik dat moet doen omdat ik het niet zeker weet..... Als ik naar de wc ben geweest is ook alles gewoon helder dus niet groen of wat dan ook.
    Voor mijn gevoel vind ik dat ik ook wel kan wachten tot morgenvroeg en anders beginnen de weeën vannacht vanzelf wel en bel je daarom wel....
    Mijn vriend eb ik nog niks gezegd omdat die nog aan het hobbyen is vanavond......
    Wat zouden jullie doen?

2. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    op je vuist blazen?

3. zwendel

zwendel Niet meer actief

idd op je vuist blazen of eraan ruiken, als het wat zoetig ruikt dan is het vruchtwater. bij echte twijfel toch maar even vk bellen. en als het dan echt zo is dan is het voor manlief jammer voor hhet hobbyen

4. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Vriendlief kan toch niks doen dus mag nog lekker weg blijven...
    Kindje ligt ook ver ingedaald dus dat blazen durf ik niet zeker van te zijn.... Ook omdat het niet om veel vruchtwater zal gaan, heb ook constant het gevoel te moeten plassen..... Best irritant dat je niet echt ergens vanuit kan gaan.....
    Kat ligt ook ineens op schoot heeft hij ook maanden amper zo gedaan.....

5. flotsje

flotsje Niet meer actief

ruikt het zoetig?

6. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Mijn reukvermogen is niet helemaal je van het dus durf daar ook niet op te vertrouwen en me plas is vaak heel helder behalve sochtends dus ruikt het eigenlijk alleen maar sochtends.....

7. flotsje

flotsje Niet meer actief

ik zou voor de zekerheid even de vk bellen, misschien zegt ze zelf ook wel dat je het af kan wachten, mocht het vruchtwater zijn is het wel belangrijk om te weten wanneer het begonnen is ivm infectiegevaar...

8. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hey bren als je het niet vertrouwd gewoon bellen...
    het kan zijn dat het vruchtwater is en aangezien je thuis wil bevallen zou ik gewoon ff bellen en ff iemand langs laten komen voor de zekerheid nee heb je ja kan je krijgen....

probeer wat op te vangen in een bekertje zodat als de verlos eris ze kan zien of het vruchwater is ja of nee....

suc6 meis duim voor je hoop dat het vruchtwater is en ik volg je facebook ook ff voor de zekerheid... en als ik je niet meer spreek en het is zo TOY TOY TOY zet hem op zou ik zeggen.... Ben best wel benieuwd wat het word namelijk...

9. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Op zich vertrouw ik het wel en kan niks opvangen omdat als het zo is het druppeltjes zijn en zolang het helder is en ik niet echt weeën heb vind ik het niet nodig om te bellen eigenlijk..... Ook omdat ik weet datje wel binnen 24 uur moet bevallen
    En Sam niks op fb zetten hoor!

10. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Dragonberry had gereageerd in dat andere topic, zie nu dit! Hier nu precies hetzelfde, ik weet het ook ECHT niet! Heeeeeeeeeel irritant.. Het is hier ook kleur en geurloos(maar ben snipverkouden:p) dus ga zo lekker mijn bed in en als het er morgen nog is bel ik wel.. Om gek van te worden zeg die laatste weken, t went nooit.

Edit: Heeeeeeee jij moet snel je onderschrift veranderen! Je beebje blijft gewoon zitten omdat dat er staat:p Iets van, kom er nu maar snel uit!!! Wie weet werkt het:D

11. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

nee ik zet niets op facebook maar hou het alleen in de gaten ik volg hier verder....
    dat mag je zelf doen hahaha

ja ik wacht zelf ook met bellen als de weeen om e 5 min komen en een uur lang aan houd...
    maar bij mij is het nog niet zover hahaha... heb er wel al wat gehad maar zet niet door snik snik....

maar meid zolang je geen zorgen heb en idd geen weeen heb hoef je idd niet te bellen maar ooh wat ben ik nieuwsgierig zeg hahahaha...

12. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Ik wacht ook tot morgen af...... Kleintje beweegt soms en dan doet het onder in de buik ook zeer maar of het nou echt krampen zijn durf ik niet te zeggen...

Ik moet mijn banner eigenlijk ook nog veranderen ben namelijk ook de 19de uitgerekend, dus als we allebei de 14de gaan bevallen zou wel grappig zijn!

13. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik heb het ook gehad. Dacht ook dat het niets bijzonders was. Het was immers niet helder en het rook ook niet zoet. Dus ik dacht dat het urine was.

Een week later in het ziekenhuis bleek dat het wel vruchtwater was. Ik bleek een scheurtje in de vliezen te hebben. Ik hoorde om half 4 dat ik de volgende dag om 7:15 uur ingeleid zou worden. Dit i.v.m. infectiegevaar.

Het is dus echt aan te raden meteen de verloskundige te bellen. Ook al voldoet het niet aan de kenmerken van vruchtwater, het kan dus wel degelijk vruchtwater zijn!

Ik zou meteen bellen!!

Succes

14. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Klinkt raar, maar je kan het proberen op te vangen met een plastic zakje in je ondergoed. Al heb je een paar druppeltjes.
    Het zit absoluut niet lekker, maar denk wel de beste kans.

15. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Ik heb vannacht nergens last van gehad.... Lig nu nog lekker in bed en voel me eigen weer gewoon normaal.....

16. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Jammer dragonberry!!!

17. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had de laatste week veel last van dunne, heldere, geurloze afscheiding dus dat zou het ook kunnen zijn. Ik twijfelde er ook aan of het vruchtwater was. Misschien toch proberen om het op te vangen?

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Toch bellen! Ben gisteren met spoed doorgestuurd naar het zkh, want als je een scheurtje in je vruchtzak hebt, dan moet het kindje binnen 24 uur geboren worden.

Ook is er dan een open verbinding met de bm die infecties kan veroorzaken. Altijd bellen, al is het voor niks.

Je kan het ook opvangen en dan doet de vk er een strip in. Wordt hij blauw, dan s het vruchtwater.

Deel Deze Pagina