Goedemorgen dames, Graag zou ik weten of er dames zijn met ervaring met onderstaande: Inmiddels 20 weken zwanger, eergisteren begon bloedverlies. Gisteren ging het door en was het best veel. --> door naar ziekenhuis. Echo + inwendig onderzoek gehad. Baarmoederhals was normaal, maar alles was wel al verweekt. Niet goed natuurlijk. Vanmorgen word ik wakker. Alles onder het bloed. Niet zomaar een druppel, maar een plas bloed op de grond, onderbroek doorweekt en nu loopt het nog wel wat door. Advies van de gyn: rustig aan doen en afwachten. Er kan niks gedaan worden, gezien ik nog maar 20 weken ben.. Harde buiken en ongesteldheidsgevoel heb ik al weken, maar niet overdreven veel pijn zodat het lijkt op weeën o.i.d. Iemand dit al eens meegemaakt??
Natuurlijk kunnen ze je wel helpen! Weeenremmers, cerclage etc... Nu direct naar een ander ziekenhuis dus, gewoon meteen de verloskamers bellen! Sterkte en laat even weten hoe het gegaan is?
Jeetje, ook al kan er voor je kindje niet ingegrepen,worden zou ik toch graag naar het ziekenhuis gaan voor verder onderzoek na een plas bloed. Sterkte, ik hoop dat het allemaal goedkomt.
Ik ook hoor! Hup naar het ZH, desnoods naar de EH als ze je bij de gyn niet willen helpen. Kom nou! Dit is toch niet normaal? Sterkte meid!!
Whow wat een reactie van je gyn schrik er gewoon van!! Ik sluit me aan bij MamaLindsay! Sterkte en hopelijk loopt alles goed af! Wel gaan (of laten) bellen hoor!!
Ik zou echt meteen in de auto springen en naar de verloskamers rijden, desnoods een ander ziekenhuis! Nogmaals sterkte!
maak desnoods een foto van het bloed? of is dat een stom idee? als hun niet helpen. via de spoed of ander ziekenhuis
Ik loop bij de verloskundige. Zij heeft een hele discussie gehad met de gynaecoloog. Verloskundige wilt opname, gynaecoloog wilt niks doen.. Heb foto's van het bloed, ook de hydro luiers bewaard waar ik genoeg in heb opgevangen. het is wel ernstig genoeg, maar ze kunnen niks omdat het kindje niet levensvatbaar is! Cerclage en weeënremmers willen ze niet aan beginnen.. VK wel. Ik weet het ook even niet!
Nog even: alles is dus onderzocht. Enige wat ze konden vinden was dat de boel verweekt is. Hals nog lang genoeg, alles in orde met baby. En de placenta ligt niet voor de uitgang.
Dit klinkt wel heel ernstig, snap niet echt dat de gyn niks wil doen.. Ik zou zsm een ander ziekenhuis proberen! Ook al ben je pas 20 week zwanger, klinkt zo heel erg alsof je gaat bevallen.
Nogmaals, meteen een naar de spoed/verloskamers van een ander ziekenhuis! Weeenremmers en cerclage kunnen het misschien nog rekken tot 24 weken, tot je kindje wel levensvatbaar is en soms nog veel langer zelfs! Als dit een placentaloslasting is dan kun je grofweg gezegd doodbloeden! NU NAAR EEN ANDER ZIEKENHUIS DUS!
Ja maar dit was onderzocht voordat je die enorme plas bloed bent verloren toch?? Er zit een avond/nacht tussen?
Jouw vk kan je ook meteen insturen bij een ander ziekenhuis! Maar dit mag je nu ook op eigen initiatief doen, dit kan een nood situatie zijn!
jeetje ik weet gewoon niet wat ik lees.. wat een gyn ohw meid ik hoop dat je zo snel mogelijk in het (of een ander) ziekenhuis komt/terecht kan.. "knuffel"
Jeetje,ik ben het eens met de andere dames! Dit is echt afschuwelijk hoe ze met je omgaan,succes meid!