Er vanuit gaande dat dit bij de zwangerschap hoort.. Mijn borsten/tepels branden enorm, wat doet dat zeer! Ook zijn mijn borsten erg gespannen, voller en gloeien. Ik heb geen harde schijven oid in mijn borsten. Het begon in de loop van de dag wat te zeuren maar nu doet het erg zeer. Ik herken dit helemaal niet van de zwangerschap van mijn dochter, toen had ik nergens last van. Ook de stuwing was niet zo pijnlijk als hoe dit voelt. Is er iets wat ik kan doen om de pijn iets te verlichten? Duurt dit lang of is het een korte periode? Manuk
Wil ik ook weten, want die van mij klappen zowat uit elkaar.. Het enige dat bij mij voor tijdelijke verlichting zorgt is douchen, maar zodra ik onder de douche uit kom is de verlichting al weer weg. *Zucht*
over het gespannen gevoel kan ik niet helpen. Ik heb laatst ook brandende tepelsgehad. Bij mijn zoontje heb ik spruw gehad en het voelde een beetje het zelfde aan. Ik ben dus maar micraginol zalf (als je het zo schrijft) gaan gebruiken en nu is het weg. Ik ben tijdens de zwangerschapaltijd erg gevoelig voor schimmel infectie's. Ik hoop dat dit helpt en misschien helpt anders bepanthene wel. Tanna
oh verschrikkelijk! Ik ken het haha. Wat bij mij vreemd genoeg hielp was om geen strakke dingen aan te doen, dus een gladde bh ipv een kanten (die meer snijd) 's nachts hele losse t-shirts en eventueel een zacht doekje in je bh als je toch een strak t-shirt aan wilt. Mijn ervaring met smeerseltjes is dat het er alleen maar erger van wordt. Maar ik heb vast niet alle mogelijke middeltjes geprobeerd Nu ik rekening houd met mijn kleding heb ik er bijna geen last meer van gelukkig. Succes in elk geval