Hallo Heb afgelopen woensdag de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed Nu heb ik sinds woensdag last van menstruatiebuikpijn en lage rugpijn Dit doet behoorlijk pijn! Moet ik me eigen hier zorgen om maken?
Hallo Fra, Komt de buikpijn/rugpijn op en af in een bepaalde regelmaat? Als dit het geval is, is het raadzaam om direct contact op te nemen met je verloskundige. Deze klachten kunnen ook het gevolg zijn van een blaasontsteking. Je kunt dit via de huisarts uit laten sluiten. Groetjes Gea
Hallo Ik heb er eigenlijk heel de dag wel een beetje last van, denk misschien een blaasontsteking inderdaad. Als dit morgen niet blijkt bij de dokter moet ik dan contact opnemen? Wat kan dit zijn dan? Groetjes
Morgenvroeg inderdaad eerst even laten testen op blaasontsteking. Is het dit niet dan kun je even overleggen met je verloskundige. Je klachten kunnen veroorzaakt worden door groei van de baarmoeder, prikkeling vanuit de darmen, beweging van het kind of al wat voorweeën zijn. Dit laatste zou wat vroeg zijn dus is het altijd goed om in de gaten te houden dat het niet in een bepaalde regelmaat gaat komen, zoals weeën doen. Dan direct contact opnemen met je verloskundige. Neem ook voldoende rust zodat je niet zelf extra prikkeling geeft aan je baarmoeder. Succes Groetjes Gea