Hallo, Nadat ik vannacht gemeenschap had met mijn vriend verloor ik redelijk veel vocht (vruchtwater?). Dit hebben we normaal nog nooit gehad. Het was redelijk helder met wat wit erdoor. Ook was het niet slijmerig maar gewoon glad. En het had een vrij vreemde geur wat ik dus ook nog nooit geroken had. Hierna voelde ik me ook even slecht en misselijk. Ik ben inmiddels 38 +4. Kan het zijn dat dit vruchtwater is? Aangezien het s'nachts is en het niet bruin of groen is bel ik morgenvroeg de VK. Ik hoop dat jullie misschien al hier iets meer over kunnen vertellen. Dankjee! Xyn
Dit heb ik ook een keer gehad en bij mij was het gewoon afscheiding. Ik belde wel de vk en die adviseerde mij om te gaan douchen en om een maandverband in te doen. Is het na een half uur droog dat is het waarschijnlijk geen vruchtwater. Probeer ook eens op je hand te blazen, als er niks uit stroomt hoef je je geen zorgen te maken. Ik had heel veel vruchtwater dus dat bleef stromen, mijn verband was steeds kletsnat en het bed ook hihi. Voor de zekerheid zal ik morgen inderdaad wel even de vk bellen.
Ja als eerste instantie dacht ik ook afscheiding, maar ze zeggen dat afscheiding plakt, en niet zo raar ruikt. En ik vond het vrij veel als het afscheiding zou zijn.
Kan misschien ook nog van een orgasme zijn geweest. Bij mij was het net zoveel als een glas water en daarna bleef het droog. Houd het goed in de gaten! Succes