Misschien een beetje domme vraag: Mijn man wilt ons buitenshuis laten schilderen door een bedrijf. Komt de verflucht naar binnen? Ook als ik de ramen dicht doe? Weet niet of tegen de tijd is het erg warm of niet. Ik wil niet in de verfdampen rondhang en ik blijf elke dag thuis. Alvast bedankt
Je ruikt wel iets maar omdat je vaak de deuren en ramen open hebt staan is de lucht ook zo weer weg. Ik vond het in ieder geval 100% meevallen.
Ja natuurlijk ruik je wat; ramen en deuren gaan open logisch toch Het is echter niet gevaarlijk, schilders mogen tegenwoordig alleen werken met verf dat niet op terpetinebasis is.
Ons huis is vorige week ook geschilderd. Ja dat ruik je wel ja want ook de ramen in de slaapkamer zijn gedaan. Maarja goed geventileerd (moeSt ook wel vanwege het weer) en dan kan het echt niet veel kwaad hoor. Je ademt wel meer zaken in. Als je er maar niet met je neus boven gaat hangen
2 jaar geleden heeft de woningbouw ons huis geschilderd (buiten dus), maar ik heb er vrij weinig van gemerkt. En de ramen konden toen ook niet echt open staan, want het miezerde/regende ook elke keer.