+- 24 uur geleden de eerste echo gehad en een mooi kloppend gezien. De echo is inwendig gemaakt omdat mijn baarmoeder ver naar achteren lag.. Nu heb ik ineens bruin/rood bloedverlies. Ik maak me enorme zorgen, ben onzeker en de tranen staan in mijn ogen.. Zit dit goed of zijn mijn zorgen terecht?
Je kan na een inwendige echo inderdaad wat bloeden. Hebben ze dat niet aangegeven? Hier hebben ze aangegeven dat het zou kunnen dat er wat bloedverlies zou zijn. Is het een beetje bloed of echt heel veel?
Normaal zeggen ze er idd bij dat het wat bloedverlies kan veroorzaken. Je baarmoedermond is nu heel erg goed doorbloed, en zo'n echoprobe duwt daar natuurlijk tegen aan. Er knapt snel een vaatje. Dat kan roze, rood of bruin bloedverlies geven.
Ohh dankjewel. Jullie stellen me zo gerust dat het daar ook door kan komen. Nee ze hebben niks gezegd achteraf baal ik daar wel erg van ook! Ik heb nog nooit een inwendige echo gehad tijdens eerdere zwangerschappen en hierdoor dus extreme angst nu..
Het waren een paar druppels, lichtroze.. Na mijn paniek heb even rustig gekeken en het was lichter dan ik in eerste instantie zag. Nogmaals bedankt voor al jullie geruststelling.
Stom dat ze niet gewaarschuwd hebben. Dit kan zeker gewoon van de echo komen. Zeker bij een klein beetje en zonder krampen etc zou ik me geen zorgen maken!
Dat heb ik tijdens mijn zwangerschap ook een keer gehad. Was heel minimaal, wel schrikken, maar gelukkig was alles gewoon goed.
Ik heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad, dus ik vertrouw erop dat wat jullie zeggen het geval was. Gewoon door de echo een klein beetje bloedverlies... Maar de schrik zat er goed in..