elke keer als ik naar de wc ga heb ik het gevoel voordat ik ga plassen dat ik een beetje vruchtwater verlies. het voelt niet als plassen aan als ik het verlies. heeft er iemand ook hier last van gehad?ben best wel bang als het zo blijkt te zijn dat ik het aan het verliezen ben want het is nu te vroeg om geboren te worden. ik moet vrijdag naar VK want de kleine is nu ook al ingedaald..ik weet niet of dat invloed heeft op dat ik eerder beval dan de uitgerekende datum?
als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen daar zijn ze voor .. ik dacht dat ik ook vruchtwater verloos maar bij mij was het gelukkig waterige afscheiding dus zou gewoon bellen dan weet je tenminste iets greetz angel
Klinkt ranzig, maar je zou het ook op kunnen vangen, ruikt het zoet --> vruchtwater. En als je het niet vertrouwd inderdaad bellen, want vruchtwater verliezen is niet zo goed voor je kindje.
ZOu even bellen! Ze kunnen heel makkelijk testen of het vrw is. Even onder de microscoop en het is duidelijk!
Bij twijfel altijd even bellen. Maar wat gebeurt er als je op bed gaat liggen en je hard op je hand blaast? Als je dan vocht verliest is de kans groot dat het wat vruchtwater is. kwebbel