12 weken en ineens verdrietig en down

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door beagle78, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Ik ben nu ongeveer 12 weken zwanger en deze week voel ik me helemaal niet o.k.

Ik ben steeds wat down en neerslachtig en maak me overal(onnodig) druk om. Heel stressy dus.

Zijn dit hormonen? want ik wordt er stapeldol van en zit mezelf vreselijk in de weg.

Wie heeft/had dit ook rond deze tijd?

2. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    hormoontjes meid rustig aan en kalm blijven meid

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat zijn de hormonen. Ik weet wat je voelt. heb af en toe ook van die dagen dat ik alleen maar kan huilen en me rot kan voelen om niets.

Gaat als het goed is allemaal weer over, en gewoon lekker eruit laten komen hoor.

4. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    heb gisteravond slaande ruzie met mijn vriendje gemaakt.. moet zeggen luchtte wel op, maar heb tranen met tuiten gehuild....

hoopte al dat het hormonen waren... dus klinkt erg bekend :)

5. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    weet ook niet wat het is.Ik vraag me steeds af of het allemaal wel goed gaat komen. Stel dat ik dit krijg,stel dat ik dat krijg,dat soort dingen terwijl ik best weet dat ik dat niet moet doen.

Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest is wel op mij van toepassing geloof ik.

6. Bojenna

Bojenna Actief lid

25 okt 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb het ook heel erg! Ben al bijna mijn hele zwangerschap down en depri, heel af en toe een geluksgevoel, schaam me daar heel erg voor! Heb wel zes jaar medicijnen geslikt voor een depressie en nu met de zwangerschap niets denk dat het bij mij daardoor ook wel een beetje komt. Maar ik maak me ook zoooooooooo druk pfffffffff Iedere keer neem ik me voor dat ik ga genieten maar lukt nog niet echt.

Ps hoop dat niemand mij veroordeeld en ik ben echt wel blij met mijn kleine manneke

Liefs Bojenna

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik heb er sinds een week ook last van meis, heel normaal. gewoon lekker tijd voor jezelf nemen en rustig aan doen. ik merk aan mezelf dat dit goed helpt ;)

succes en Liefs

8. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik kreeg het ook rond de 12 weken ineens dat ik me veel meer depri voelde
    hormonen pffffffffffff

succes

grtjes

9. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    ik denk wel op een hoop van ons, mijn arme vriendje heeft vandaag al wel 4 keer gebeld hoe het was... en nog even voor het eten (hij moet werken vanavond) ik denk dat ie een beetje is geschrokken van gisteren, ik heb hem natuurlijk verweten dat ie me niet zag staan enzo...

eigenlijk zielig...
    misschien moet ik mijn naam maar veranderen in hormoontje ;)

10. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Gelukkig dat ik niet de enige ben en dat het de hormonen zijn. Ik ben nl. 2 jaar geleden zwaar overspannen geweest en de klachten lijken daar,in lichte vorm,wel een beetje op. Vandaar dat ik toch wel schrik want die perode was echt vreselijk.

Nu ik weet waar het van komt kan ik het lekker op de hormonen gooien en van me afschuiven :)

11. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Ik had het van de week ook heel erg :( . Ik heb er verder nog weinig last van gehad maar die paar dagen vond ik al heel beangstigend. Ik heb vroeger veel paniekaanvallen gehad en ik zat daar toch wel weer tegenaan. Je kan jezelf helemaal gek maken in je hoofd :( En dat vind ik dan ook weer beangstigend, dat ik mezelf weer tot zo'n punt kan krijgen.
    Gelukkig is het de laatste 2 dagen weer over en voel ik me weer "normaal", maar een roze wolk ontbreekt hier ook meest van de tijd hoor. Terwijl ik wel heel erg blij ben dat ik zwanger ben.
    Als straks het zonnetje meer gaat schijnen gaat het met mij ook vast weer wat beter en met jullie ook hoop ik! :)

12. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Hey muis....die paniekaanvallen had ik toen inderdaad ook maar die gingen gelukkig met de overspannenhied weer weg en sindsdien niet weer gehad.

Nu is die paniek er wel steeds een beetje ja...maar geen echte aanvallen gelukkig.

hou me op de hoogte over hoe het met je gaat oke? Kunnen we elkaar erdoor slepen :)

Deel Deze Pagina