Ovulatie wanneer

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Pitaa91, 4 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Wat ik niet begrijp is HOE en WANNEER. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 9 juni. Ik heb een zeer regelmatige cyclus van 30 en 32 dagen. Ik geloof dat ik ergens 27 juni nog 1x gevreeën heb en daarvoor 1x tussen 20 en 22 juni. Op 31 juli bleek ik achteraf 6 weken en 5 dagen zwanger en dat was ook duidelijk te zien op echo die dag.

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Wellicht een langere cyclus gehad dan normaal?? Anders zou het niet verklaarbaar zijn. Als je eispong rond 27 juni geweest is klopt het toch redelijk...? Dan zou je 31 juli 4 weken en 6 dagen zijn (je telt dan even vanaf je eispong) en daar tel je de bonus 2 weken bij op die je er altijd gratis en voor niks bijkrijgt. En dan zit je op die 6 weken en een paar dagen. Daarbij het vruchtje is nog zo klein om te meten.

3. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Het hoe en wanneer klopt lang niet altijd met echo's, zelfs niet bij termijnecho's. Daarnaast zou je ook een keer vroeger of later een eisprong kunnen hebben dan normaal.

Op dit termijn meten is ook millimeter werk, wie weet veranderd het weer als je de termijnecho hebt, en zelfs dat termijn hoeft niet 100% te kloppen met de datum van bevruchting. :)

Deel Deze Pagina