Kraampakket

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maryloes, 15 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Kom ik net thuis, staat er een hele grote doos voor mij klaar. Het kraampakket is vandaag bezorgt. Van een aantal dingen word ik een beetje nerveus, maar er zitten ook hele leuke dingen in. Zo heb ik een heel leuk boxkleed ( had ik nog niet ) en een knuffel gekregen. Ben er helemaal blij mee :D
     
  2. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ja er zullen vast ook "enge" dingen inzitten, maar ik heb ook gelezen dat er een boel niet uit gebruikt word. Wat leuk dat je er een boxkleed bijkreeg zeg.
     
  3. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    maryloes

    Ja ik heb ook z'n kraampakket en er zat oook een aapje in ja het is echt een leuk pakket ja het wat echt een grote doos maar wel de moeite waard

    Groetjes roelien
     
  4. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Dan heb jij ook Menzis?? ik heb ook de aap en t boxkleed en een super leuk verzorgingspakket voor de baby (olie,shampoo enzo) zat er ook bij in en wat die andere dingen betreft ach hoort erbij he... ;)
     
  5. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Bij de eerste was ik bij Zao...toen zat er ook een knuffel en een boxkleed in van bert en ernie...en idd nog andere leuke hebbedingetjes....altijd leuk om cadeautjes te krijgen he? hihi....nu zit ik bij zorg en zekerheid....dus ben zoooooooo nieuwsgierig wat ik nu krijg...wil t weten wil t weten :)
     
  6. bien

    bien Lid

    7 okt 2005
    14
    0
    0
    brandweer
    wassenaar
    Bij mij zat er een nijntje rugzak en toilettasje bij. Vond ik erg leuk want voor de babykamer is ook alles nijntje.
     
  7. Kraampakker ??
    krijg je dat nu ook al thuis ..
    heb je dat aangevraagt dan ..
    Ik heb een zwangerschapspakket gekregen
    en normaal de volgende zou zijn bij de geboorte of niet ???
     
  8. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb nog een tip..

    Er zijn instanties die de resten uit kraampakketten (ongebruikte spullen) inzamelen voor arme landen. Misschien voor iedereen die al bevallen is een idee om het daar aan te doneren..... Het nummer van een van die instanties is 06-14551953
     
  9. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    hebben jullie die pakketen aangevraagd bij je zorgverzekeraar?

    Ik zit bij de friesland dus het zal mij ook benieuwen en wanneer kregen jullie die ongeveer???

    thnxx
     
  10. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Je hoeft je niet op te geven zoals sommige het noemen, maar je hebt als het goed is door gegeven aan je verzekering dat je zwanger bent. En de uitgerekende datum door gegeven. De rest gaat dan allemaal vanzelf. Ik weet niet precies wanneer je het krijgt.
    Als er dingen in zitten waarvan je denkt; wat is dat nou weer, omschrijf het dan hier dan probeer ik er achter te komen wat het is en waarvoor het dient.
    Groetjes. :D
     

Deel Deze Pagina