Hallo, Inmiddels ben ik 6,5 week zwanger. Precies een week geleden heb ik bloedverlies gehad. Ik heb al eerder een miskraam gehad, dus ik ging door een ware hel! Verloskundige gebeld en zij zei ook dat ik er rekening mee moest houden dat het niet goed was. Het bloedverlies was al vrij snel gestopt. 's Avonds kon ik komen voor een echo. Op de echo zag alles er goed uit, maar was het vruchtje nog te klein om al een hartje te kunnen zien. Om half 12 vandaag is de echo waarop we een hartje moeten zien! De hele week ben ik positief geweest, maar nu wordt het toch wel spannend. Bij de vorige zwangerschap hebben we geen hartje gehoord. Toen ging het twee dagen voor de eerste echo mis. Ik weet dus niet wat me te wachten staat. Ik ben thuis aan het werk, maar ik kan me totaal niet concentreren... Duimen en hopen jullie mee?
Pin je nergens op vast qua hartje horen ! Bij de vk had mijn zusje een echo met 7 weken maar ze laten dan alleen het knipperlichtje zien en dus niet horen Bij de gyn laten ze het dan wel weer horen Weet niet of dat bij elke vk is of alleen hier ... Veel succes vandaag ik hoop dat je een mooie plakbeeb hebt !
bij mij klopte het hartje pas bij 7 weken, dus hou hoop!!!!!!! ik duim en hoop voor je mee op een plakbeeb!!
Met 6,5 week hoeft het hartje nog niet te kloppen hè! Dat kan ook pas bij 7,5 week zijn. Maar ik hoop dat je al een hartje gezien hebt inmiddels! Ik weet hoe spannend het is.
kreeg met 6,5 week nog geen hartje te horen zagen alleen een knipper licht hartje 12,5 week ook niet maar pas met 10 weken hoorde ik pas het hartje pas
Hier ook met 6 weken en 2 dagen nog geen kindje te zien...gelukkig met 8 weken wel (had ook bloedverlies gehad bij 5 1/2 week). Duim voor je!