waarschijnlijk maak ik me druk om niets maar was toch benieuwd. Heb woensdag 4 mei de 10 weken echo gehad. De kleine ukkepuk was erg beweeglijk. Mijn zoontje van 3 en mijn vriend waren ook mee. Ik was meer bezig hoe mijn zoontje het vond dandat ik me echt kon concentreren op de echo. Nu zit ik me te bedenken, dat ik eigenlijk helemaal geen hartje heb gezien. Ik kan me herinneren dat ik bij de vorige zwangerschap toch een stipje zag knipperen. Ik ga ervan uit dat als het niet goed was geweest, de mevrouw van de echo dat toch wel gezegd zou hebben niet??? Het kindje was wel druk aan het bewegen.. Nu heb ik vrijdag (morgen) een combinatietest dus krijg ik weer een echo voor de nekplooimeting. Ga wel even vragen of ze het hartje kunnen laten zien? Of vergis ik me nu en kan dit pas bij de 20 weken echo? ik kan het me niet meer voor de geest halen... denk dat ik me te druk maak... graag jullie advies!
Als het kindje flink aan het bewegen was, dan klopt het hartje echt wel hoor Zonder kloppend hartje leeft het niet en zonder leven beweegt het niet Simpel even 1+1 doen Enuh het hartje kan je al zien/horen vanaf het moment dat het klopt, dus met 12 weken al helemaal hoor
hoihoi! Als er iets mis zou zijn zou je kindje niet zo beweegelijk zijn lijkt mij! En dan zou ze ook echt wel wat zeggen hoor!! Je kan natuurlijk altijd morgen vragen of je het nog eens mag zien, lijkt me een kleine moeite! Maar ik zou me niet te druk maken als ik jou was. Je vergist je niet hoor, het knipperlichtje kan je al met 6/7 weken zien op een echo!! Succes
Precies, bij beweging zit het wel goed hoor! Bij mij vergaten ze bij de laatste echo ook helemaal het hartje te laten zien. Werd al een beetje 'rondge-echood' en toen zei ze opeens. Oh ik zal ook even het hartje laten zien, dat is wel belangrijk. Volgens mij is het voor vk's e.d. zo vanzelfsprekend dat ze er soms niet bij stil staan dat dat voor aankomende ouders een heel belangrijk teken van leven is...
Wilde eigenlijk alleen hetzelfde zeggen........als je je kindje hebt zien bewegen, dan doet het hartje het echt wel!
Mijn antwoord is het zlefde al die van iedereen hier boven Geen hartslag = geen beweging. En anders had ze het echt wel gezegt hoor!
idd t klopt wel hoor Ik heb pas na 14weken t hartje gehoord bij de vk terwijl ik het al 10.0000 keer gezien heb op de echo , besefte ik me ook pas achteraf hihi .
Ik heb indertijd bij mijn eerste echo ook niks zien knipperen, maar ja had nog nooit een echo gehad dus ik kon het echt niet zien hahaha, gelukkig was alles gewoon in orde
Vanmiddag de nekplooimeting gehad. Uitgebreide echo + veel foto's... en...het hartje goed zien kloppen! Ze heeft uitgebreid de tijd genomen. Erg mooie fotos zijn het geworden. De uitslag was goed. Nu nog volgende week de uitslag van het bloedonderzoek. spannend maar ziet er goed uit. 100% garantie heb je natuurlijk nooit !