vruchtwaterpunctie volgende week, komt toch dicht bij

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Roema, Dec 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,354
    271
    83
    Female
    JOEPIE Marta! Gefeliciteerd! Supergoed nieuws, wat een opluchting! En nu lekker genieten en shoppen voor de kleine! Roze of blauwe kleertjes?

Wij willen niet weten wat het wordt, t word een verrassing. Bij onze dochter wisten we het ook niet, hoewel ik op de 20 weken dacht gezien te hebben dat het een meisje werd. Maar ik ben geen expert dus het bleef spannend tot de geboorte.

Droppie, ik ben 9 juli uitgerekend. Jij ook veel plezier morgen en een goede echo.

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

@marta zie je wel meid ik heb het je toch gezegd! en natuurlijk ook voor alle anderen! (ik weet waar ik het over heb!)

3. Shirl

Shirl Lid

Jan 23, 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Martaaaa gefeliciteeeeeerd!!!!
    Weet je al wat het wordt? Bij mij konden ze nog niks zien dus moet op uitslag wachten over 2 weken :( ik wil ook weten!! Hahha
    Maar nogmaals gefeliciteerd!! Geniet ervan :)

Liefs,
    Shirley

4. Mariaatje

Mariaatje Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,219
    0
    0
    Airforce
    Noord Brabant
    Ik snap het helemaal, je kan er pas echt over mee praten maar ook meevoelen als je in hetzelfde schuitje zit.
    Ik heb zelf nog nooit zoiets meegemaakt, ben nu voor het eerst zwanger. Maar mijn zwangerschap verloopt zo voorspoedig, zo zonder zorgen en zonder klachten dat ik voor de 20 weken echo erg bang was, zoiets van: "zie je wel, dat kon nooit goed blijven gaan!" Gellukig is alles (op een onvolgroeid hersenblaasje na) helemaal prima, en ga ik steeds meer geloven dat het echt goed zit allemaal.

Marta:Meid hartstikke fijn om te lezen dat je kunt gaan genieten! Gefeliciteerd! Ga je hier wel mededelen wat het wordt?

5. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Marta wat een super nieuws. Nu kan je weer lekker ademen.
    Heel erg gefeliciteerd meid. Ga maar lekker genieten.

Wij zijn er nog niet uit of we willen weten wat het word.
    Moeten nu wel beslissen want we hebben morgen om half 9 de echo en daar ligt ook de uitslag van de punctie bij die arts.
    Dan weten we het dus 100% zeker.
    Dit is wel heel aantrekkelijk om het te weten.
    Maar we wisten het bij Danny ook niet en vind het nogsteeds leuk om het bij de geboorte te horen.
    ooooooo wat zal ik beslissen. hahaha waar maken we ons nu nog druk om he.:)

@ mariaatje: O je mag zeker meepraten hoor. Als je zwanger ben kan je je ineens zulk soort dingen heel goed voorstellen.
    Weet nog goed dat 8 jaar geleden een collega van me is bevallen van een tweeling met 24 weken.
    Dat heeft toen heel veel indruk gemaakt op me. Maar pas toen ik zelf zwanger was kon ik me pas echt voorstellen hoe erg het moet zijn geweest om zo 2 kindjes te moeten verliezen.
    Je gevoel doet zoveel met je als je zwanger ben.

6. MissJopie

MissJopie Actief lid

Feb 24, 2009
    387
    0
    0
    Jaaaaaaaaaa super!!! Ook jij kunt nu gaan genieten.

Nu ik nog.... Ik heb hetzelfde als jij, alweer een hoop mensen met goed nieuws dan ben ik vast de volgende met slecht nieuws. Doodeng blijf ik het vinden. Ik word maandagavond gebeld door gyn met waarschijnlijk de uitslag en indien nog niet bekend dan wel of de vlokkentest gelukt is. Dinsdag zoiezo bij een goede vlokkentest uitslag. Stel ze hadden niet de goede 'vlokken' dan volgt dinsdag alsnog vwp.

Zijn er nog nieuwe meiden int zelfde schuitje?

7. Tainted Love

Tainted Love Niet meer actief

Miss Jopie, ook voor jou blijven de duimen draaien !!!!

Jeetje, wat voel ik me licht vandaag (na het goede nieuws), de moeders op school zeggen ook; je straalt weer ! Dat is natuurlijk leuk om te horen.

We krijgen een zoon !!! Nu kunnen we gaan nadenken over een naam. Dus van het weekend lekker kleertjes kopen.

Alvast welterusten allemaal, ik denk dat ik wel lekker zal slapen.

Liefs Marta

8. MissJopie

MissJopie Actief lid

Feb 24, 2009
    387
    0
    0
    Een zoontje!!! Leuk leuk! Was dat wat je verwachtte? Die van ons heeft de leukste naam van de hele wereld ;). Of had je geen idee wat het zou worden?

Ik ben er bijna van overtuigd dat wij een meisje krijgen...

9. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Wow wat een goed nieuws allemaal dames!!! Heerlijk om te horen!!

10. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Onze echo was helemaal goed.
    Ook de niertjes waren goed. Nog wel een echo met 30 weken, maar daar hoeven we ons niet ongerust over te maken.
    Mogen ook gewoon bij de vk blijven lopen en hoeven niet speciaal in het ziekenhuis te bevallen. ( wat we wel van plan zijn.)

11. Shirl

Shirl Lid

Jan 23, 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazeker, echt alllemaal goed nieuws!
    Missjopie, geef het niet op. We zullen allemaal voor je duimen. :)

Liefs, shirley

12. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat een goed nieuws hier zeg, geweldig!! Missjopie, voor jou draaien mijn duimen ook mee!

13. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,354
    271
    83
    Female
    Droppie, wat fijn! Nu is het licht helemaal op groen en kan je écht genieten! :D

Wij hebben net ook de 20 weken echo gehad. Alles was goed, de kleine was flink aan het bewegen maar ik heb een paar mooie plaatjes meegekregen.

14. MissJopie

MissJopie Actief lid

Feb 24, 2009
    387
    0
    0
    Ik zie aan de reacties dat jullie een stuk meer aant genieten zijn. heel fijn! Hoop dat ik dat ook kan strakjes....

Als er niks uit de testen komt krijg ik ws wekelijks een echo om de ontwikkeling in de gaten te houden. Die dikke nekplooi kan (maar hoeft niet!) wijzen op hartafwijking o.i.d. Ik blijf het doodeng vinden. En ook straks ben ik bang....

15. Shirl

Shirl Lid

Jan 23, 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi miss jopie,

het is begrijpelijk hoor dat je nog bang bent. Ook omdat je nu nog geen uitslag hebt en als er inderdaad niks uit de test komt houden ze je gewoon goed in de gaten. Zo lang ze niets ergs zien dan komt het allemaal goed =)

Eergister aan alle collega's verteld. Ze stonden perplex omdat ze helemaal niets in de gaten hadden en mijn buik had ik goed verborgen kunnen houden =) (mijn buik was al in week 7 zichtbaar!)
    Maar ook ik hou 't in m'n achterhoofd dat de definitieve uitslag nog iets anders kan zeggen dus helemaal gerust ben ik ook niet maar kan inderdaad al iets meer van genieten. Ik hoop dat je ook snel meer duidelijkheid heb, ik blijf voor je duimen =)

Liefs,
    Shirley
    Uitgerekende datum 25-07-2011

16. MissJopie

MissJopie Actief lid

Feb 24, 2009
    387
    0
    0
    Lekker genieten Shirley. Je moet uitgaan van het positieve want er blijft genoeg om je zorgen over te maken...

17. Tainted Love

Tainted Love Niet meer actief

Miss Jopie, gewoon moed houden hoor !! De wonderen zijn de wereld nog niet uit..... en ik met mijn uitslag van 1 op 12 durfde ook al niet meer te hopen en het is toch goed gekomen! Wij strooien ons geluk gewoon allemaal jouw kant op xxx knuffel

Shirley, nu pas aan je collega's verteld? Nou dat is mij niet gelukt hoor, ze zagen het al duidelijk. En ik vind mijn buik ook eigenlijk al mega dik, het idee dat er nog zoveel weken bijkomen....
    Maar ja, het is de derde, meestal zeggen ze dan ook dat je weer sneller dik wordt.
    Je vertelde dat je nog niet helemaal gerust bent, nou ikke wel hoor, ik heb genoeg in spanning gezeten en wil het nu los laten en genieten. Ben vandaag ook naar de baby winkel geweest, voor mezelf en de baby nog wat geshopt, heerlijk !!!

Ik ga nu maar eens al die blije dozen aanvragen... en de kraamzorg heb ik vandaag ook geregeld. Heb jij dat dan ook nog niet gedaan?

Ik wil er nu gewoon op vertrouwen dat alles goed is....dan gaat ook de tijd weer sneller..

Droppie en Charmed, fijn dat jullie 20 weken echo's okee waren !!
    Nu op die roze wolk gaan zitten hoor !!!!

Liefs Marta

18. MissJopie

MissJopie Actief lid

Feb 24, 2009
    387
    0
    0
    Idd knap hoor Shirley dat je alles nog net verteld hebt. Ik kan dat niet. Iedereen in m'n omgeving weet ervan. Idd vervelend als je plots met je neus op de feiten wordt gedrukt bij de nekplooimeting en omdat er zon lange tijd tussen zit heb ik ook nu verteld wat er aan de hand is....

En de mensen zijn allemaal super lief, meelevend en attent. Het valt me eigenlijk 100 procent mee. Ook meningen blijven achterwege. Alleen m'n moeder denkt te pas en onpas haar mening te moeten geven. Ook heeft ze enorm steun nodig van Jan en alleman. Pffff daar wordt ik dus af en toe wel moe van.

19. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    @charmed: Wat fijn dat je echo goed was en dat je leuke foto's had.
    Wij hebben echt al 10 echo's gehad en hebben nogsteeds geen leuke foto's.
    Ook nu was het kindje goed te zien, maar weer hadden we rare foto's.
    Kan er echt niks van maken. Zie alleen maar zwart wit.
    Maar we willen over een week of 4 voor een 3d echo gaan.
    Gewoon om lekker te genieten van ons kleintje.

@missjopie: De duimen draaien nog steeds en ook het goeie nieuws straai ik in jouw richting.

Wij hebben nu wel iedereen verteld dat we onderzoeken hebben gehad, maar heb er niet duidelijk bij verteld dat het om down ging.
    Heb het er gewoon bij gehouden dat er misschien iets mis was met ons kindje en dat ze dat wilde onderzoeken.
    Kreeg van veel mensen te horen dat we dat best eerder hadden mogen zeggen, zodat ze ons hadden kunnen steunen.
    Maar dat wilde we gewoon niet. We wilde het zelf ondergaan en verwerken.
    Ook waren er nog mensen die niet wisten dat ik zwanger was en geloof me, heel het dorp weet het nu :)

20. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,354
    271
    83
    Female
    MissJopie, vanavond de uitslag toch? Wat zal jij op zijn van de zenuwen! Ik hoop dat het een beetje uit te houden is. Ik duim heeeeel erg hard voor je!

Share This Page