vruchtwaterpunctie volgende week, komt toch dicht bij

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Roema, Dec 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WendyB

WendyB Actief lid

Jul 25, 2006
    260
    0
    0
    Jij hebt ook wel echt pech hè! Hoe voel je je nu?
    Waarom dacht je dacht er een scheurtje zat?

Beterschap,

Wendy.

2. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik verloor al sinds de punctie best veel vocht. Moest echt een paar keer per dag een nieuw verbandje in leggen.
    Had ook best veel last van buikpijn en steken onderin mijn buik.
    Toen toch de vk gebeld en die wilde me gelijk zien.
    Ze deed een test met een stokje en die gaf vw aan.
    Dit hoeft dan nog niks te zeggen omdat die niet echt betrouwbaar zijn.
    Geven ze het niet aan dan is het goed, maar slaan ze blauw uit dan is het niet zeker dat het foute boel is. Maar ze schrok wel en zeker na de punctie die ik had natuurlijk. Is toch 3x geprikt.
    In het ziekenhuis hebben ze een echo gemaakt en toen bleek het toch goed te zijn.

3. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Droppie: wat vervelend! Hou het goed in de gaten he!

Likaloetje: begrijpelijk dat je niet steeds post. Hoe is het nu met je?

4. likaloetje

likaloetje Actief lid

Dec 7, 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met mij is het vooral mentaal niet mezelf zijn,
    depressief, ik ga wel de hulpverlening in.
    Bedankt voor vragen.

5. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Likaloetje: ja dat kan ook niet anders...goed dat je hulp zoekt.....Is alles rond de geboorte wel gegaan zoals jullie dat wilden?

6. likaloetje

likaloetje Actief lid

Dec 7, 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor alles is wel gegaan zoals het hoort, zeker wel.

7. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    @lilkaloetje: heb veel aan je gedacht, aan hoe het met jullie is en hoe het allemaal is gegaan. heel veel sterkte met dit moeilijke verlies en goed dat je hulp zoekt. dit is vaak iets waar je toch hulp bij kan gebruiken.

xxx

8. Tainted Love

Tainted Love Niet meer actief

hoi dames

ik wilde even laten weten dat ik elke dag aan jullie denk, ik hoop zo voor een goede uitslag voor jullie !!

voor mij nu nog precies 1 week tot de punctie, daar was ik eerst ook zenuwachtig voor, maar nu niet meer zo, nu word ik steeds zenuwachtiger voor de uitslag.

liefs marta

9. likaloetje

likaloetje Actief lid

Dec 7, 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alleen is er geen hulpverlening als je ze nodig hebt.

10. Shirl

Shirl Lid

Jan 23, 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik volg jullie verhaal al een tijdje en wenst jullie allemaal een goede uitslag toe.
    Ik heb zelf 3 weken geleden een slechte uitslag 12 weken echo gehad. Namelijk kans van 1 op 50. Ik ben 29 jaar en de nekplooimeeting gaf 2,8 aan. Dus toen ik werd gebeld was het ook een super grote verrassing..Maar voornamelijk teleurstelling.. :(
    Aanstaande maandag is het zover.. Dan krijg ik mijn vruchtwaterpunctie. Dus dit onderwerp spreek mij nu meer en meer aan.. De eerste twee weken was ik heel erg negatief over de uitslag maar sinds een paar dagen durf ik weer te hopen door de verhalen van al jullie meiden..
    Ik hoop op de 15de goed nieuws te horen en dat mijn dochter van 17 maanden een gezond brusje mag krijgen :)

Veel liefs,
    Shirley

11. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    shirl wat voel je je geschrokken en raar he na zo'n bericht he.
    We gaan ook voor jou duimen op een goede afloop.
    Heel veel sterkte maandag met de punctie en probeer je te ontspannen tijdens de prik. Dat scheelt best.
    Daarna heel veel sterkte met wachten, want dat is echt het moeilijkst.
    Gewoon lekker hier schrijven wat je voelt enzo en hoe het verder gaat als je dat wil.

12. WendyB

WendyB Actief lid

Jul 25, 2006
    260
    0
    0
    @Shirley: schrikken hè zo'n uitslag! Ik vond de punctie echt meevallen, maar het wachten duurt zo lang. Het is een beetje een cliché maar probeer echt positief te blijven!

@ Droppie: hoe voel je je nu? Al een beetje bijgekomen van de prikken en de griep? Ben je ook zenuwachtig.

@Likaloetje: ik heb ook veel aan je gedacht. Jammer om te horen dat je de hulpverlening mist. Krijg je geen maatschappelijk werk of iets dergelijks aangeboden vanuit het ziekenhuis of krijg je dt alleen voor de bevalling?

@ Martha: ik hoop voor je dat je punctie goed verloopt. Ik vond het zelf echt meevallen, het was meer mijn spanning en adrenaline dan dat ik iets voelde. Lees ik het goed dat jij de uitslag al na een week krijgt?

Groetjes,
    Wendy.

13. Shirl

Shirl Lid

Jan 23, 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa, ik was zeker geschrokken en ik kon 't gewoon niet geloven..
    Ik kon mij heel erg in jullie gevoel plaatsen en alle verhalen heeft mij heel erg geholpen. So, thank you girls :)
    Ik ben niet zenuwachtig voor de prik maar voor de week erna. Wachten op de uitslag..
    Ik ben al op het ergste voorbereidt. Zo kan ik een eventuele teleurstelling beter verwerken.. Denk ik..

Hoe gaat het met jullie na de prik?
    Droppie, ik hoop dat je nu beter voelt en dat je geen vruchtwater lekt.

Voelen jullie je wondertje al schoppen? Ik voel het al een paar dagen bewegen :) Bij mij dochtertje voel ik bij 16 weken en nu bij 14 weken al. hihi

-x-

14. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik voel me inmiddels weer gewoon de oude. Geen lekkage inderdaad.

Nog even volhouden en dan weten we allemaal de uitslag. Is inderdaad wel fijn als je het met elkaar kan delen he.

Ik voel ook al een week of 3 borrelen en sinds vorige week ook echt bak de buitenkant. Zelfs mijn man kon het al voelen. Dit is wel heel fijn, maar ook heel dubbel als je op de uitslag zit te wachten. Vind al mijn gevoelens nu toch erg dubbel.

15. Shirl

Shirl Lid

Jan 23, 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja droppie, dat was ook mijn eerste reactie nadat ik hoorde hoe lang alles moet duren. Na de slechte uitslag van de 12 weken echo ben ik dan weer 6 weken verder voor de definitieve uitslag. Dan ben ik al ruim 19 weken. Het zal dan extra moeilijk zijn om mijn zwangerschap af te laten breken als ik mijn baby voel schoppen.. Maar nu ik het voel, voel ik mij toch intens gelukkig.. Heel dubbel..

16. likaloetje

likaloetje Actief lid

Dec 7, 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voelde mijn kindje de laatste week voor de afbraak.
    En ik was 19 weken zwanger.

17. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    JA dat vond ik erg moeilijk . Ik voelde de baby gewoon ook al elke dag en dan moet je al die weken nog door tot de punctie (gelukkig hoefde ik dus niet lang op de uitslag te wachten)....
    Pfff ik hoop echt dat jullie allemaal een goede uitslag krijgen!
    Likaloetje: kan je via je HA niet ergens bij hulpverlening terecht?

18. WendyB

WendyB Actief lid

Jul 25, 2006
    260
    0
    0
    Ik denk dat ik de baby een keer of twee gevoeld heb, maar omdat het niet iedere dag is, twijfel ik weer. Ik ben blij dat ik maandag naar de vk ga om het hartje te luisteren. Bij Julia was het ook rond deze tijd dat ik haar voor het eerste voelde, dus ik probeer me geen zorgen te maken. Het is deze week zowieso een rotte week. Bij zowel mijn schoonmoeder als een goede vriend is kanker geconstateerd dus dat+de baby is een beetje teveel van het slechte. Het wordt nu wel weer eens tijd voor goed nieuws!

19. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ach meid dat is inderdaad wel heel veel om te verwerken.

Een goeie vriend van me zegt altijd: wie heeft je ooit belooft dat het leven makkelijk zou zijn.
    In tijden als deze moet ik daar altijd aan denken, maar dan denk ik ook altijd dat ook niemand me ooit belooft heeft dat het soms ''zo'' moeilijk kan zijn.

Heel veel sterkte ook met je schoonmoeder en die vriend. x

20. Shirl

Shirl Lid

Jan 23, 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy, heel veel sterkte. Ik kan mij wel voorstellen dat alles een beetje te veel wordt.. Hou je sterk en let goed op jezelf. Doe 't voor je baby! Alles komt goed! :)

Me2, dank je :) Ik heb er vertrouwen in dat we allemaal een goede uitslag krijgen hihi

Likaloetje, jij ook heeeel erg veel sterkte met het verwerken van je verlies.. Goed erover praten met je naasten is heel erg belangrijk maar let vooral goed op jezelf dat je jezelf niet laat wegcijferen. Ik hoop dat je snel weer beter voelt. Ik zeg altijd, kop op! Op naar een nieuw begin en nieuwe kansen :) Het komt allemaal goed!!

Share This Page