Shirley, ik ben blij dat het je meegevallen is. Nu wel goed je rust nemen hoor! Dat van die tranen herken ik wel, bij mij kwamen ze in de auto. Vandaag weer naar de vk geweest en het hartje gehoord. Nog 1 week wachten, zucht, was ook wel te zien aan mijn bloeddruk. Gelukkig een hele drukke week voor de boeg dus veel afleiding. Vind het toch wel een hele moeilijke beslissing stel dat ik een slecht bericht krijg. Ik was er eerst vrij nuchter onder, maar nu het dichterbij komt begin ik heel erg te twijfelen, stel dat en wat dan......... Hebben jullie dat ook?
Hoi, gelukkig maar. Dacht dat ik aan het aanstellen was haha Ik had om 9:45 een afspraak en om 10:05 zat ik nog in de wachtkamer.. toen we naar binnen mogen zei ze nog even snel dat het uitgelopen was. Binnen stonden nog 3 mensen waaronder 1 stagiaire. Ik moest gelijk gaan liggen, eerst echo gemaakt, toen plekje gevonden en prik ging erin. Na nog een echo ter controle moest ik gelijk gaan. Tussentijds hoor ik haar nog iets zeggen als, rust nemen en blablabla. Dat was het... Ja.. de beslissingen hadden wij al genomen nog voor wij de 12 echo gingen maken maar nu het zo dichtbij komt wordt het steeds moeilijker om aan de beslissing te houden.. Maar wij weten dat wij het niet kunnen combineren met hoe wij nu leven.. Beslissing staat vast.. hoe moeilijk het ook is. Wendy, blijft rustig.. het is moeilijk.. maar alle stress is niet goed voor je baby. Veel afleiding is goed. Dat ga ik ook opzoeken als ik weer iets meer mag doen =)
Mogge, Ik heb ook mijn vruchtwaterpunctie achter de rug! Ik voelde de prik wel een klein beetje, maar het deed geen pijn. Hij heeft 2 buisjes afgenomen en zag er helder uit. Nu lekker langsuit op de bank en na GTST duik ik ff mijn bedje in. Nu duimen voor een goede uitslag, ze bellen volgende week woensdag rond 16 uur. Dat wordt pas echt spannend..... Voor ons staat de beslissing ook al vast, als we slecht nieuws krijgen. Is ook geen makkelijke beslissing geweest, maar we hebben het er uitgebreid over gehad. O, GTST begint, ik kom later weer terug op dit forum Groetjes Marta
hahaha het gaat echt een zware last van je schouders nu de punctie achter de rug is. Ik voel mij nu echt een stuk rustiger.. heel raar.. Hebben jullie trouwens nog last gehad na de punctie? Ik heb totaal geen last van gehad en dacht misschien moeten de krampen nog komen maar nu na ruim een dag zou het toch niet meer komen?? Oh ja, net even langs de VK geweest en het hartje gehoord. =) En nu idd wachten op de uitslag.. wij mogen as dinsdag zelf bellen tussen 14:00 en 15:00 dacht ik...
Wat fijn dat het bij jullie meegevallen is. Nu met zijn allen op de uitslag wachten. Wij weten niet precies wanneer het komt. Bij slecht nieuws een telefoontje uit het ziekenhuis zodra ze iets horen uit Dijkzicht. (Daar is het op kweek gezet.) Bij goed nieuws krijgen we zelf een brief uit Dijkzicht. Het is wel zo dat die brief dus langer duurt dan het telefoontje met slecht nieuws. Dus laat het nog maar even duren dan is het goed nieuws. Wij hadden ook al voor we zwanger waren besloten dat als het nodig bleek na de 12 weken echo, we een punctie lieten doen en als de uitslag dan slecht was dan wisten we ook al wat we zouden doen. Maar inderdaad als het dan echt zo is dat je steeds dichterbij kom is het wel erg moeilijk om je aan dat besluit te gaan houden.
Nee wij lopen in Dordwijk en het vw is naar dijkzicht gegaan. Maar daar hoeven wij verder niet heen. Blijven in dordrecht en zwijndrecht voor behandeling en bevalling enz.
hoi meiden, hoe gaat het met het wachten op de uitslag.. ik vind dat de secondes voorbij kruipen... Wou eigenlijk vandaag al beginnen met werken.. maar dat ik geen last van heb gehad wilt niet zeggen dat alles al goed is.. dus nog maar een dagje bedrust ingelast van mezelf... morgen ga ik weer werken.. anders gaat de tijd zoooooooooooo langzaam voorbij... begin nu wel bang te worden nu het zo dichtbij is.. hebben jullie dit ook?? We hebben de telefoonnummer van m'n vriend opgegeven en elke keer als zijn telefoon over gaat, maak mijn hart een driedubbele saldo.. Nog even en ga ik nog dood aan een hartaanval voor ik de uitslag hoor..pffffff ik zie mezelf al hoe ik tegen mijn ouders ga zeggen dat het voorbij is. Ik durf helemaal niets in te plannen voor volgend weekend want misschien moet ik dan rusten na de mini bevalling.. Een en al negativiteit....
Hoi meiden Wij hebben ook besloten om de zwangerschap af te breken bij slecht nieuws, maar aan de andere kant, ik weet niet of ik dat wel aan kan... De vk zei dat je ook nog 5 dagen verplicht bedenktijd hebt, is dat bij jullie ook gezegd? Ik mag morgen naar vk, kijken of het hartje nog klopt. Verder voel ik me ook goed na punctie, eigenlijk nergens last van. Ik droom ook allerlei nare dingen, dat het geen syndroom van Down is bijvoorbeeld, maar een heel apart syndroom, waar nog nooit iemand van gehoord heeft. Verdorie, dit is echt niet leuk......... Aan de ene kant wou je dat het volgende week woensdag was, aan de andere kant. het wordt de dag van de waarheid. Moet ook mijn zoon nog proefexamen voor zijn A diploma doen, dus lekker dubbel allemaal Ik ben niet zo gauw van de kaarsjes aansteken, maar ik ga het volgende week woensdag wel doen. Sterkte allemaal Liefs Marta
Ja die 5 dagen dat klopt Martha. En ook als je het al zeker weet ben je blij met die 5 dagen, ik had echt de tijd nodig me voor te bereiden op alles en dingen regelen.
Ik heb ruim 2 weken geleden een vwp laten doen bij het Erasmus MC, op dinsdag 25 februari. Ik zit nu in de laatste wachtweek, zwaar! Door griep zit ik nu ziek thuis dus kan ik niet veel afleiding zoeken. De vwp zelf ging goed, ik had gelukkig een ervaren 'prikker'. Ik had daarna best veel last van m'n buik maar gelukkig is de kleine binnen gebleven . Bij elk telefoontje schrik ik me rot, ik denk dat ze bij slecht nieuws ze gelijk bellen en dat niet na 3 weken per post zullen laten weten?
Likaloetje, ik lees nu dat jij ook in het Erasmus bent geweest. Vreselijk dat je zo'n verschrikkelijke afloop hebt gehad!! Heel veel sterkte met jullie verlies!! Mag ik je vragen of en wanneer ze gebeld hebben voor de uitslag?
Help!! Ik ben zoooo bang sinds laatste 2 dagen.. Bang voor de uitslag.... Ik moet bijna overgeven door de zenuwen.. Sorry dat ik zo zwak ben.. Wil zo graag positief zijn.. Nog even en ik zet mijn telefoon uit.. Word gek hier.. ='(
Hoi charmed, wanneer zou je uitslag krijgen? Jij ook veel sterkte met wachten.. Had je een hoge kans of werd je aangeraden vanwege je leeftijd? (1972. Neem ik aan?) Groetjes, Shirley
Shirl, je bent helemaal niet zwak, ik heb precies hetzelfde....... Ik hoop zo op een goede uitslag, maar ben ZO bang voor een slechte uitslag.................huilen, slecht slapen, gekke scenario's in mijn hoofd.... Had jij nu ook een dikke nekplooi of viel het wel mee? Ik 2,9, vind dat toch wel erg dik............vandaar mijn wantrouwen Net nog wel bij VK geweest en heb het hartje weer gehoord. Leuk om het hartje weer te horen, aan de andere kant, hoe lang mag ik er nog van genieten? Mijn gevoelens en emoties schieten van links naar rechts... We gaan heel hard duimen voor alle meiden hier die op een uitslag wachten. Liefs Marta, (zit nu al bijna weer te huilen)
O meiden wat klinkt het allemaal bekent. De dromen, de gevoelens, hoe reageer ik op goed of slecht nieuws. Denk dat ik in beide gevallen ga huilen. Wij zitten nu al 7 weken in spanning en hebben ook al een keer op een uitslag gewacht die niet kwam. Toen belde ze en ik had echt hele natte handen en de tranen in mijn ogen. Mijn man dacht dat het slecht nieuws was, maar we mochten nog 3 weken wachten toen. Nu inderdaad bij elk telefoontje grote schrik. Maar blijf nog steeds positief. Anders word ik gek. sterkte de laatste wachtdagen. die zijn het zwaarst he.
Shirley, ik krijg de uitslag na 3 weken, schriftelijk. Dat is hopelijk as dinsdag. We hebben vwp gedaan idd ivm met mijn leeftijd en omdat ik zwanger ben geworden dmv ICSI. Ik hou mezelf voor ogen dat de kans dat er niks aan de hand is vele malen groter is dan dat er wel iets is, maar je moet realistisch zijn. Het kan iedereen overkomen! Ik ben ook nog niks aan het kopen, jullie wel? Droppie, 7 weken al in spanning, wat erg! Ik las wat er is gebeurd, niet te geloven... jij krijgt volgende week toch ook bericht? Sterkte iedereen met het wachten!
charmed wij zijn ook nog niets aan het kopen hoor. Ik druf het gewoon niet. Heb een heel mooi 9 maanden boek gekregen van mijn ouders toen ik zwanger bleek te zijn. Dit heb ik van ons zoontje ook nog liggen. ( ben echt een typ die alles bij wil houden en op wil schrijven voor later) Heb er nu nog niets in geschreven en het ligt echt te wachten tot ik erin ga kijken, maar kan het gewoon niet. Wij kunnen elk moment een telefoontje krijgen met slecht nieuws of anders begin volgende week een brief met goed nieuws. Dus bij ons is het echt: Geen bericht, goed bericht. Maar elke keer als de telefoon gaat staat mijn hart even stil. Had gister een oproep gemist met een geheim nummer. Het ziekenhuis belt ook met nummer onbekent. Maar vandaag niks dus het zal wel iemand anders zijn geweest. Pfff wat is dat wachten toch spannend. Hebben jullie ook dat het wachten mee valt in de eerste 2 weken en dat het nu echt weer moeilijk gaat worden?
Lieve allemaal, Vandaag ben ik onverwachts gebeld door de gyn. Alles was goed!!!!!!!! Ik was op mijn werk en heb zitten janken als een klein kind. Ik ben zo blij!!!!!! Het wordt trouwens een meisje! Ik duim voor jullie allemaal. Liefs, Wendy.
Ik ook mega in stress na nekplooi van 8,5!!!! Wij moeten weinig hoop hebben op een gezond kindje. Dinsdag as vlokkentest en indien mogelijk meteen vwp en dan weer een week wachten op uitslag. Nog twee weken onzekerheid dus. Ben min of meer al begonnen met rouwen.......