Vruchtwaterpunctie? Wie heeft het laten doen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door cyberwitch69, 10 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Lieve Indogirl,

Heel, heel veel sterkte en wijsheid toegewenst. Niemand kan jullie adviseren, alleen maar steunen in deze vreselijke tijd. En van afstand sla ik een arm om jullie heen en weet dat ik aan jullie denk.

Knuffel van Jacobien

2. Ramonamvjejo

Ramonamvjejo Actief lid

4 mei 2008
    112
    0
    0
    Limburg
    We hebben positief nieuws gekregen vandaag.. ons kindje is gezond.. ohhhhh ik ben blij..

ik had afgelopen maandag gebeld en toen zei de vrouw dat er iets mis was gegaan op het lab en ze opnieuw moesten testen.. pfff ik balen natuurlijk.. zou morgen (donderdag ) dan gebeld worden door hun.. belde die vrouw net zelf op om het goede nieuwd te vertellen...

het geslacht weet ik pas over 2 weken,maar als ik eerlijk ben maakt me dat geen drol meer uit

3. Niet meer actief

Ramona gefeliciteerd! :D
    Geweldig nieuws!
    Kan mezelf voorstellen dat het je nu echt niks meer uitmaakt of het een gezond meisje of een gezonde knul is :)

EN NU GENIETEN MAAR! hihi

4. Maud

Maud Lid

29 nov 2005
    17
    0
    0
    @Indogirl, Wat een vreselijk bericht hebben jullie gekregen. Inderdaad waar wij allemaal voor vrezen overkomt jullie. Door de slechte combitest zijn jullie bij de vwp terecht gekomen en de slechte droom is waarheid geworden. Ik was met vakantie waardoor ik je bericht had gemist. Maar ik zie nu ook in je onderschrift staan dat de bevalling 28 juli zou worden ingeleid. Hieruit maak ik op dat jullie een beslissing hebben genomen. Heel moedig. Als je een vwp doet weet je eigenlijk al dat je de zwangerschap zult afbreken als het niet goed staat. Dat is, zoals Ivonne al zegt, een puur rationeel besluit. Wij weten allemaal niet hoe het zal voelen als je werkelijk het slechte bericht krijgt dat je kindje Down heeft. Dan moet het zo vreselijk zijn om je zwangerschap af te breken, daar waar je zo naar toe leefde.
    In ieder geval wil ik jou en je partner heel veel sterkte wensen, ik steek een kaarsje op voor je engeltje. Het zal nog wel even duren voordat je hier een berichtje achterlaat. Ik hoop het wel, zodat we kunnen lezen hoe het met je gaat. Alle sterkte en liefde voor nu maar ook voor de toekomst.

Liefs,
    Maud

5. Niet meer actief

Indogirl jeetje :( had dat nog niet gezien..
    Heel veel sterkte en succes..

6. Maud

Maud Lid

29 nov 2005
    17
    0
    0
    @Xandra
    Wat fijn dat je een goede uitslag had. En je krijgt dus ook een zoon, net als ons. Lopen we helemaal gelijk op, grappig hè?
    Voel je hem al veel bewegen? Ik heel veel! Zo leuk.

Liefs,
    Maud

7. Sheri

Sheri Actief lid

31 jan 2008
    194
    0
    0
    Zoetermeer
    Een maand geleden had ik de uitslag van de vruchtwaterpunctie,het was alles goed en het is een meisje! Daar zijn wij heel blij mee gejuicht! :) :thumup:

8. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    Ik krijg dinsdag een vruchtwaterpunctie
    omdat 2 keer aan toe mn vlokkentesten mislukt zijn.
    Vind t allemaal maar niets.

9. Niet meer actief

Lucifertje, krijg je de punctie n.a.v. de nekplooimeting?

In ieder geval veel succes...

10. Niet meer actief

Ik heb van de jongste een vruchtwaterpunctie moeten doen in verband met een afwijking....

NOOOOOOOOOOOOOIT weer, ik kon me niet ontspannen en het deed bij mij ontzettend zeer.
    Ik wil andere dames niet afschrikken maar ik heb het als zeer vervelend ervaren :(

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
  12. Ramonamvjejo

Ramonamvjejo Actief lid

4 mei 2008
    112
    0
    0
    Limburg
  13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ohh, sorry dan heb ik het verkeerde topic gekopieerd.... :( ...
    Was niet mijn bedoeling...

14. Ramonamvjejo

Ramonamvjejo Actief lid

4 mei 2008
    112
    0
    0
    Limburg
    haha maakt niet uit..

15. bipi

bipi Lid

28 aug 2006
    84
    0
    0
    Hallo dames

ik ben nieuw hier op dit topic, staan nu vanwege mijn leeftijd ook voor de keus van genetisch onderzoek.
    Vind het allemaal wel erg moeilijk, hebben over 3 weken weer een afspraak bij de gyn en gaan dan knopen doorhakken, w.s gaan we wel voor een vruchtwaterpunctie.
    Zal de aankomende tijd hier even meelezen en schrijven.

Groetjes Bipi

16. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Ik heb net vol spanning en medeleven jullie berichtjes gelezen.
    Ook bij mij staat een punctie in de agenda en wel op 22 september.
    Wij hebben namelijk de uitslag van 1:110 (nekplooi 1.3)
    Gelukkig weet ik nu na het lezen van jullie berichtjes zo'n beetje wat mij te verwachten staat.
    Thanx hiervoor !

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Wij hebben met de nekplooi een nekplooi gemeten van 2,4 en samen met het bloed gaf dat een kans van 1:150 (vorige keer bij onze zoon was dat 1;15.000!) we horen morgen wanneer de punctie kan plaatsvinden.

Een vlokkentest is niet echt heel betrouwbaar en meer kans op miskraam dus hebben wij niet voor gekozen, helaas betekend dat dat je moet wachten en dat vind ik heeeeel erg! WANT STEL er is wat mis dan ben je al bijna halverwege en dat lijkt me hartverscheurend! (niet dat dat met 15 weken minder is hoor maar goed ik vind het met de week erger worden voor mijn gevoel)

Ik schijt in mijn broekje voor die punctie (ben normaal niet bang aangelegd)

Ik zal dit topic nog eens goed lezen...wie weet kan ik er nog meer info uithalen!

18. Niet meer actief

IMD.. goodluck!

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dankjewel! we zijn vandaag wat positiever (goed geslapen maakt je weer een ander mens zullen we maar zeggen)

Ik ga lekker vrijdag en zaterdag met mijn goede vriendin naar London even het hoofd verzetten zullen we maar zeggen..

ik kan verder toch niets doen dus kan je beter maar de tijd zo snel mogelijk laten gaan..

20. Niet meer actief

Je hebt groot gelijk... lekker even verstand op 0 en lekker even niet aan proberen te denken (gaat toch niet voor de volle 100% lukken)

Maar hoe meer je bezig bent, hoe minder je daarmee bezig bent... heel rot maar je moet deze tijd toch even overbruggen :(

Deel Deze Pagina