Vandaag eerste echo gehad

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Linda10280, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Nou, vandaag was weer een spannende ochtend.
    Had mijn eerste termijn echo.
    Ik ben namelijk dwars door de pil zwanger geraakt.
    Zo'n 2 en een halve week geleden had ik een negatiefie test.
    Maar anderhalf week geleden was ie positief.
    Had last van wat misselijkheid en maagzuur.
    Ik had verder ook geen flauw idee hoe ver ik zwanger was.
    Ben dus nu 5 weken zwanger.
    Er was dus ook nog niets te zien...alleen een vruchtzakje en wel al een dooierzakje.
    Maar dat was volgens de vk ook hartstikke normaal.
    Dus, het is een gezonde zwangerschap voor de duur van 5 weken.

Maaaar, ze was met 1 ding niet zo blij...de plek waarin het vruchtje zich had ingenestelt.
    Zit wel in de baarmoeder hoor...maar ze vind dat de vrucht zich te laag heeft ingenestelt.
    Vlak bij de baarmoedermond waardoor ik een iets verhoogde kans heb op een miskraam.
    Ik probeer gewoon kalm te blijven en heb over 4 weken weer een afspraak voor een echo en dan op 12 weken krijg ik er weer 1.

Heeft iemand die een vroege echo heeft gehad dit ook mee gemaakt?
    Dat het vruchtje zich laagh had ingenestelt en uiteindelijk toch omhoog is gegaan?
    Ik heb namelijk nog nooit eerder zo'n vroege echo gehad...en ben dus nu behoorlijk onzeker.
    Ik durf niet meer te genieten omdat ik bang ben dat het fout gaat aflopen.
    En dat alleen maar door de innestelings plek...want verder is het een goeie en gezonde zwangerschap.

Please...iemand met ervaring?...laat je horen

Liefs Linda

2. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Voor niemand herkenbaar? Help?

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    *up*

4. Hallo Linda,

Ik vind het een beetje raar dat ze dat heeft gezegd dat ze niet zo blij is met de plaats waar het eitje zich heeft ingenesteld, kan me voorstellen dat je nu onnodig ongerust bent.
    Heb geen idee of de plaats van innesteling invloed heeft op de kans op een miskraam.

Marijke

5. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik heb het ook gehad en een goede vriendin van mij ook. Bij mij helemaal geen hinder aan gehad, is vanzelf met de groei van de baarmoeder omhog gegaan. Mijn vriendin heeft 1 keer een hele flinke bloeding gehad. Zedachta an een miskraammaar in het ziekenhuis bleek alle sgoed met de baby. De placenta lag dus ook erg laag en is uiteindelijk ook gewoon naar boven gegroeid. Zu me niet al te druk maken hoor!

Deel Deze Pagina