Hoi Esther, Met mij gaat het prima, voel nu nagenoeg niets meer. Heb me nog wel rustig gehouden, maar wel al achter de compu zitten werken. Hou me de komende dagen nog wel gedeisd hoor, wil geen enkel risico lopen. Wij krijgen de uitslag over drie weken op dinsdag, dus pas op 24 maart eind van de middag. Het LUMC verstrekt alleen de 80% uitslagen als je meedoet aan dat specifieke onderzoek waarbij je sneller maar niet de volledige uitslag krijgt. Omdat wij sowieso de 100% uitslag willen weten moeten we nu de volle 3 weken wachten. We krijgen het bericht telefonisch, ongeacht of het goed of slecht nieuws is. Ik ga mijn vriend vragen of hij kan zorgen dat hij die dag vanaf een uur of drie thuis kan werken, wil niet alleen zijn als er wordt gebeld. We willen dan ook weten of het een 'jommetje' (volgens mijn nichtje van 4) of meisje wordt. Ik zou dat nieuws ook best met de rest van de wereld willen delen, maar mijn vriend ziet dat niet zo zitten, dus ik verkondig het hier en verder niet... Kan me trouwens goed voorstellen dat iedere rinkel uit je telefoon een schrikreactie oplevert. Denk dat ik die dag ook flink gespannen zal zijn, ook al hebben ze een datum en tijdstip genoemd.... Groetjes Floor
@Lentel, sterkte komende vrijdag en rustig aan daarna hoor! @Joy en Floor, voor jullie dus ook nog even spannend die uitslag. Blijf het toch apart vinden dat de verschillende ziekenhuizen zo verschillend omgaan met het brengen van de uitslag. Ikzelf had het ook wel prettiger gevonden als ik een datum en tijd zou weten waarop de uitslag bekend wordt gemaakt. Tegen ons is gezegd, duurt maximaal drie weken maar de eerste week hoef je niet op een uitslag te rekenen. Dus op 18 maart zijn die 3 weken voorbij en moeten we de uitslag dus gehad hebben, maar tussen nu en 18 maart is dus elk telefoontje mogelijk een slechte uitslag en elke klepper van de brievenbus een goeie....afwachten dus. groetjes esther
Ja, het is idd heel apart hoe verschillend ze er mee omgaan. Ik zal me op de 24e pas zo voelen zoals jij je nu de hele tijd al voelt. Vind het niet heel erg humaan hoor, om zoveel spanning op te roepen bij iemand. Getuigt niet van bijster veel inlevingsvermogen en compassie in en met de patient in ieder geval. Het zal wel erg afhankelijk zijn wat voor afspraken er met het lab gemaakt kunnen worden. De boel gaat eerst op kweek natuurlijk, maar er staan ongetwijfeld wel vaste waarden voor het aantal dagen dat de vloeistof en de cellen nodig hebben om te 'rijpen' lijkt me. En dan het verschil tussen bellen en een brief...pffff...allemachtig! Ik krijg het verhaal uiteindelijk, na het belletje, ook zwart op wit, maar dat gaat of via de huisarts danwel de vk. Sterkte maar, met afwachten....wat dat aangaat zitten we allemaal wel in hetzelfde schuitje... @Lentel: nog een dagje en dan is de ingreep voorbij. Nog even de kiezen op elkaar en voor je het weet is het achter de rug en ben je ook een der wachtenden. Sterkte alvast en laat even weten hoe het is gegaan morgen. Groetjes Floor
Hoi Dames, De vp op zich heb ik als goed ervaren, zorgen om niets. Momenteel ben ik volop aan het rusten, languitgerekt in de zetel terwijl mijn ventje voor het huishouden instaat. Vandaag ben ik reeds terug op controle geweest bij mijn gyne, er alles zag er positief uit. Er mocht geen vocht te zien zijn, en buiten waar de prik is geweest, is dat ook niet het geval. Maar dat hele kleine beetje, zal nog verdwijnen met de tijd. Nu nog bang afwachten tot de resultaten. Succes allen ! Liefs Lentel
meiden, we hebben goed nieuws ontvangen vandaag! alles is okee en we krijgen weer een jongen erbij, de derde musketier! iedereen die nog wacht, sterkte, ik blijf voor jullie duimen! groetjes esther
Hoi Esther, Wat fantastisch nieuws! Gefeliciteerd! Nu maar weer lekker volop genieten van je zwangerschap. Groetjes Floor
Hier afgelopen maandag ook de eerste uitslagen gehad en die waren super goed, nu nog wachten tot 23 maart, dan krijgen we alle uitslagen binnen, maar daar voorzien we niet zo veel problemen meer in... Zit dus al weer met anderhalve been op een hele grote wolk
Hoi ladies, Wij zijn vandaag al gebeld i.p.v. de 24e, zoals de afspraak was. Alles is goed, en we krijgen een jongen! Wat een onverwachte verrassing zeg! Ben zó opgelucht, er is toch een last van me af gevallen vandaag. We hebben het de opa's en oma's en broer en schoonzus ook direct verteld. Ze waren allemaal ook erg blij, omdat aan weerszijden wel al een kleindochter in de familie was, maar dit wordt de eerste kleinzoon. En nu mag ik van mezelf eindelijk spulletjes voor Spruit gaan kopen....JIPPIE! Groetjes Florentine
wauw Floor, wat een supernieuws! kunnen jullie eindelijk ook gaan genieten van jullie kleine wonder! helemaal gaaf, ik weet prcies hoe je je nu voelt, alsof je de hele wereld weer aan kunt toch? geniet ervan en shop ze! (ga ikzelf donderdag ook lekker doen, hele dag voor vrijgenomen ) we zijn trouwens ongeveer even ver zwanger en wij krijgen ook een jongen! groetjes esther