nee, hier ook nog niets. Vorige keer belden ze maar om 15.30, zal nooit dat uur en die dag vergeten. Heb net ook nog de angelsound op men buik gehad, en sloeg bijna in paniek toen ik niets hoorde. Na 5 min zoeken toch een sterke, regelmatige hartslag, wel wat hoger dan verleden week, dus men baarmoeder zal ondertussen al iets hoger zitten.
Vorige keer om half 4 pas???? Sjongejonge, das toch geen tijd? Dan zit je al bijna de hele dag te wachten... Belachelijk, ze moeten gewoon netjes in de vroege ochtenduren bellen tot, weet ik veel, 10 uur maximaal vind ik! Heftig dat je dit al een keer hebt meegemaakt....Ik hoop zo voor je dat het dit keer anders is. Ja inderdaad, mijn baarmoeder zit ook een klein beetje hoger inmiddels. En beebje is enorm beweeglijk.
Bij ons komt ook altijd de post pas na half 3 ofzo (oude huis) mijn man heeft zowat de postbode opgegeten... en we hebben met zijn alleen (mijn ouders, mijn zusje, en onze zoon) de envelop opengemaakt, wij hebben hem zelfs in het babyboek geplakt omdat het toch een heel bepalende periode in je zwangerschap is natuurlijk..
nee, ook nog niks. heb elke keer de neiging om naar de brievenbus te rennen, die staat bij ons voor in de tuin, dus ik zie of hoor geen brievenbus klepperen... Maar de post komt zeker pas na 12 uur volgens mij, precies weet ik het niet.
Lieve Petra, ik hoop dat jij ook positief nieuws krijgt want ons kind is goed uit dit onderzoek gekomen en het is een zoon!! Mijn god wat ben ik blij!!!!!!!! Het is ons echt gegund deze keer.
Oh, zie dat je tegelijk met mij post. Wat fantastisch!!!!!!!!!!! gefeliciteerd meid met deze afschuwelijke test die we hebben ondergaan. Maar nu weten we zeker dat er een MEGAgrote kans is dat we een heerlijk gezond kindje krijgen. WAUW!!!!! En echt, dit NOOIT meer!!!!Pffffffffff
wow nog tegelijk ook en dan een meisje voor Petra en een zoon voor jou, gefeliciteerd met jullie goede uitslagen!!!
Ja! Dit kunnen we weer afsluiten Petra, en een plekje geven. Nu genieten en nog eens genieten! En los gaan met spulletjes kopen!!! Had het mezelf nog niet toegelaten.. Maar nu.... YES!!!
Gefeliciteerd meiden met jullie goede uitslag! Grappig dat jullie gelijktijdig ah posten waren. Nu lekker genieten van jullie wondertje in de buik
Vandaag het volgende telefoontje gekregen met de definitieve uitslag! Ook de andere testen zijn negatief! ons meisje is dus volledig in orde! Nu is het echt afgesloten hier!