steken baarmoeder/vagina

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Faith88, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    Beste verloskundige,

Ik heb even een vraag, ben nu 14 weken zwanger en heb sinds vanmorgen steeds felle steken in mijn baarmoeder/vagina?

Heeft u enig idee wat dit kan zijn?

Het maakt me nogal onzeker

Alvast heel erg bedankt voor het lezen en beantwoorden van dit bericht!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi faith88,

vervelend die steken, maar op zich kan het geen kwaad. Je hebt er verder geen bloedverlies bij neem ik aan? Misschien ben je drukker geweest dan anders of heb je gemeenschap gehad? Een blaasontsteking of een schimmelinfectie kunnen ook wel eens deze klachten veroorzaken. Maar meestal is het iets dat echt bij de zwangerschap hoort door de groei en de verschuiving van spieren en zenuwen. Even lekker rustig aan doen vandaag, misschien even in een warm bad duiken of onder een warme douche.

Groetjes Brigitte

3. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ik heb geen gemeenschap gehad, wel heel slecht geslapen vannacht, weet niet of dat er mee te maken heeft?

ik heb geen bloedverlies, heb vorige week al een kweek af laten nemen omdat ik dacht dat ik een schimmelinfectie had daar krijg ik morgen de uitslag van, dan zal ik gelijk vragen of ze mijn urine nakijken want heb regelmatig last van blaasontsteking. Zal vandaag lekker rustig aan doen!

heel erg bedankt voor u snelle antwoord!!! super!

Deel Deze Pagina