hoi hoi Mijn naam is danielle en ik ben 39 jaar oud. Ik heb 3 zonen van 11 en 7 en 3 jaar. Bijna 4 jaar geleden ben ik bij mijn ex weggegaan en naar een paar moeilijke jaren heb ik sinds januari een hele lieve vriend, hij heeft 5 kinderen. Samen willen we graag een kindje dus heb ik in mei van dit jaar mijn spiraaltje laten verwijderen en gaan we ervoor. Als je iets wilt weten dan kun je het me altijd vragen. Groetjes Danielle
Hoi naamgenoot, Zo, dan wordt het lekker druk bij jullie straks! Sommige mensen zeggen tegen ons al: "waar beginnen jullie aan?" hahaha Ik heb een zoon van 9 en een dochter van 6; mijn vriend heeft een zoon van 6 en een dochter van 7. En het kindje van ons samen kan zich elk moment aandienen Ik wens jullie veel geluk toe!! XXX
hoi naamgenoot ja druk zal het zeker zijn maar ja als je echt iets wilt komt het wel goed. Mijn vriend heeft 4 jongens van 15, 12, 9 en 6 en een meisje van 2. Ik had nooit gedacht dat ik ooit nog een lieve man tegen zou komen maar nu dat is gebeurd en hij aan mij vroeg of ik samen met hem een "liefdes-baby", zoals hij zegt, zou willen hebben we er lang over gepraat. Vooral omdat ik uit een niet zo'n fijne relatie kom en mijn ex nog behoorlijk moeilijk kan doen. Maar ik heb nu mijn eigen leven en hij(mijn ex) heeft daar niets over te zeggen. Ik heb in mei mijn spiraaltje weg laten halen en sindsdien oefenen we er flink op los haha Zaterdag is mijn nog dag en vind het deze keer heel spannend, weet nie waarom. Jij bent dus bijna uitgeteld, ook een spannende tijd. Hoop voor je dat alles vlot verloopt en lees het hier wel als je bevallen bent. Fijne avond xxxxxx
Hoihoi... welkom hier! Ik wens je alle geluk!En hoop dat je snel zwanger mag zijn! Ik ben Marijke,ben 42 jaar en heb 4 kids.Ik heb ook een nieuwe vriend,die nog geen kids heeft.We willen graag nog een kindje samen. Ik heb 31 juli helaas een miskraam gehadMaar we hebben groen licht van de gyneacoloog gekregen. Altijd leuk om met iemand te babbelen die rond dezelfde leeftijd zit. Alhoewel jij toch nog wat jonger bent Ik hoop hier te lezen hoe het je vergaat.Je kan je ook voorstellen bij 35+ deel 2.Daar zitten allemaal ouderen die zwanger willen worden of zijn. Groetjes,Marijke