Wanneer begon bij jullie de bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RianneD, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Hoi dames,
    Even een vraagje.... als jullie al een kindje hebben..... wanneer begon bij jullie de bevalling? 's nachts, 's ochtends, 's middags of 's avonds? En hoe begon die? Met weeën? Ik wil dit graag weten omdat ik zelf in de veronderstelling ben dat weeën 's nachts beginnen en niet midden op de dag. Ik hoor het graag!

2. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik hoorde dat de weeën vaak 's nachts begonnen omdat op dat moment de adrenaline in het bloed het laagste is.

Misschien kun je hier een poll aan toevoegen? Dan heb je een mooier overzicht ;)

3. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Ja wilde ik eigenlijk ook maar snap niet helemaal hoe dat werkt? Ben niet zo'n held op de pc :)

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Mijn weeën begonnen om 3 uur 's middags :)

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik denk niet dat de weeen perse s nachts beginnen hoor.

Ze beginnen als je uk klaar is .

Bij mijn dochter begonnen ze direct na het verliezen van de prop zaterdag rond 8.00 s avonds...
    Echter duurde het nog tot donderdag voor ze geboren werd...

Mijn zus dr weeen begonnen rond 13.00 smiddags en om 15.00 was mijn nichtje er.

Bij mijn vriendin begonnen ze s morgens en binnen een uur was haar zoon er.

Dus ik geloof niet dat weeen tijdsgebonden zijn.

6. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Je kan ff een pb'tje naar een moderator sturen om te vragen of ze dat nog even invoegen. Je kon het bij het opstarten van het onderwerp onderaan toevoegen, maar nu kun je het niet meer veranderen denk ik. ;)

Ik heb eens even opgezocht over die adrenaline: "Het adrenaline-gehalte in je bloed is overdag hoger dan 's nachts en voor endorfine geldt het omgekeerde. Ook dit zorgt ervoor dat bevallingen vaker 's nachts beginnen." (http://www.ouders.nl/mbevpijn.htm), maar er staat niet bij hoeveel vaker het 's nachts begint.

7. Niet meer actief

Mijn vliezen braken rond 22.30 's avonds, rond 23.30 had ik de eerste lichte weeen en om 0.30 kwam het goed op gang met weeen om de 4 a 5 minuten...

8. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    bij de eerste begonnen de weeen rond 12 uur s'nachts op zondagnacht en ze werd geboren vrijdagochtend in het ziekenhuis

bij de 2de braken me vliezen om 5 uur s'middags en rond 12 uur weer s'nachts kreeg ik wat weeen maar niet de juiste en tot de ochtend ging dat door en overdag geen last meer en de volgende nacht weer weeen maar zette ook niet door en die morgen ben ik ingeleid

9. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Mijn vliezen zijn 's nachts om half 2 gebroken, een uur daarna had ik de ene wee na de andere, iets na zessen mocht ik gaan persen en om 7 uur 's ochtends is Ilias geboren!

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij de eerste 2 savonds en bij de derde om half 3 smiddags en om 7 min. voor half 4 is die geboren

11. Niet meer actief

bij mag braken de vliezen om kwart voor zes in de ochtend en daarna kreeg ik pas weeën

12. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Bij mij braken de vliezen eerst rond een uurtje of half 9 rond een uurtje of half 10 begonne de weeen en die waren al snel regelmatig..

13. Niet meer actief

Mijn vliezen braken bij 38 wk 's middags rond 2 uur..en de volgende ochtend begonnen de weeën..

14. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Om 18.00 begonnen de weeën, zo rond 21.00 verloor ik mijn slijmprop en had ik al wat ontsluiting en toen zetten de weeën echt door gedurende de hele nacht.

15. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    bij mij begon om half 6 s'ochtends mijn weeen,bij alle twee mijn bevallingen.deze waren heel licht,pas s'middags zetten het goed door,ze hebben bij alle 2 mijn vliezen gebroken(de vk)

16. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Mijn weeën begonnen om 6:15 met een lichte menstruatiepijn ik heb toen de slijmprop verloren, maar wanneer bij mij de vliezen zijn gebroken ? heb ik niet bewust meegemaakt, door hevig bloedverlies moest ik om 7:30 naar het ziekenhuis, om 8:00 kreeg ik een weeëenstorm om 10:00 had ik volledige ontsluiting en om 10:37 is Djaydee geboren.

Groetjes Monique76

Deel Deze Pagina