Lieve mensenIk heb vandaag de eerste echo gehad en helaas was er een leeg vruchtwaterzakje te zien. Mrg was het 5 weken na punctie. Nou hoorde ik dat je twee weken erbij moet reken vanaf begin ongesteldheids periode. Nou moeten we vlg de week vrijdag terug voor een echo. Ik hoop dat er mensen zijn met deze zelfde ervaring en een positieve uitkomst. Ben erg verdrietig. Gr. X
Lieve Love1983, Ik heb geen ervaring (wel met vroege mk, maar niet met een echo erbij), maar wilde je even heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat er iemand hier is die dit ook heeft meegemaakt en wel positief nieuws had, want er is nog wel een heel klein kansje, toch? Ik snap dat dit een hele zware teleurstelling is, maar ik blijf stiekem nog even voor je duimen!! Digiknuffeltje!
Ik heb geen punctie gehad maar had wel ook een leeg vruchtzakje..helaas was voor mij de volgende echo geen goed nieuws. Succes en sterkte met afwachten!
Bij mijn eerste echo met 6w3d had ik ook een leeg vruchtzakje, en 1 wel goed vruchtzakje met vruchtje en kloppend hartje. Bij de echo van 7 weken, waren er 2 goede vruchtzakjes met 2 goede vruchtjes met hartslagjes. Dus het KAN wel. Ik hoop voor jou op goed nieuws!!!