bedankjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Calimero, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hallo!

ik ben op zoek naar leuke bedankjes om te geven voor het bezoek als ide geweesst zijn heeft iemand nog leuke tips en of sites waar ik even een kijkje kan nemen?

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik vond op sites niet echt leuke dingen. In België is een winkelketen Ava (we wonen dicht bij de grens) en daar hebben ze ook veel van dit soort dingetjes. Daar ben ik vorige week met mijn man naar toe gegaan en we hebben schattige beertjes gekocht en ze waren nieteens zo heel duur. We weten niet wat het gaat worden dus we kochten roze en blauw lint. Ook mooi papier, waar we de kaartjes van maken. Aan de binnenkant komt aan de ene kant de naam en de andere kant de geboortedatum !

Je kunt de beren zien in mijn album ! Ik heb van iedere "versie" eentje gemaakt !

Groetjes,
    Nikki F

3. fransje

fransje Lid

25 apr 2006
    65
    0
    0
    thuishulp A
    breda
    Hoi Gipsy,

Ook ik was op zoek naar bedankjes en was aan t twjifelen of ik ze zelf zou maken of niet. Nu belde mijn schoonzusje en die had bij jamin hele leuke bedankjes gezien. ook waren ze niet zo duur. €16,00 voor 25 stuks hoef je er alleen nog maar een kaartje aan te doen. Misschien heb je er iets aan. Ik ga in ieder geval ff kijken.

Groetjes Françoise

Deel Deze Pagina