Ik heb net een grote bloeding gehad, ben me rot geschrokken. Had geen buikpijn en dacht dat ik moest plassen, keek daarna in de wc pot en die was helemaal vol met helder rood bloed. Meteen het ziekenhuis gebeld en kan om 11.00 heen voor een echo. Ik hoop natuurlijk dat alles goed is, maar heb zo'n vaag voorgevoel dat het niet goed zit. De afgelopen paar dagen was ik namelijk niet helemaal lekker, kon ook niet echt uitleggen wat het precies was. Had geen buikpijn, maar wel pijn bij mij stuitje en was vreselijk moe. Ik ben gisteren ook niet naar mijn werk geweest en twijfelde of ik vanmorgen zou gaan. Maar goed dat ik thuis ben gebleven. Nu sta ik te trillen op mijn benen en heb wel vaag een ongesteldheidsgevoel. Mijn man gaat gelukkig mee. Ik laat het even weten als ik meer weet. Gr. Natasja
Hoi Naja, Wat een verhaal zeg. Ik lees het net allemaal pas. Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine ! Laat maar snel iets weten ! Sterkte ! Groetjes, Nikki F
Hai Nadja! wat een stress zeg, ben blij dat het allemaal goed is nu... GENIET ER SUPER VAN!! xxx Female
jeetje meid ...heel veel suc6 zometeen ..en ik zal heel hard voor je duimen ...ik hoop dat het de cyste is die geknapt is liefs asjuh
Meid ik duim voor je, hopelijk heb je nu toch goed nieuws ontvangen. En is het niets ernstig. Hoop ook dat het cyste is die is geknapt. Liefs Jodi
Dag Naja, ik heb geen ervaring met te vroege echo's, maar ook ik heb een cyste, ik weet nog niet eens waar dat ding zich bevindt. Ik was te blij dat het hartje klopt. dit is uiteindelijk via een uitwendige echo geconstateerd, omdat de cyste in de weg zat bij de inwendige echo, kon de gyn er niet goed bij. Ik ben wel benieuwd hoe het met jou afloopt met de cyste, mijn gyn heeft gezegd dat ze meestal vanzelf verdwijnen. Ik lees graag jouw vervolg en hoe de echo na de bloeding is gegaan! Ik hoop dat het goed gaat met jouw zwangerschap gr San75
Ik heb ook cyste van 2 bij 2.5 cm op mijn linkereierstok zei ze.... En dat ie vaak verdwijnt voor dat je 16 weken bent, dus ik ben benieuwd!
Cystes komen wel vaker voor in de baarmoeder. Voordat ik zwanger wilde worden had ik een Mirena spiraal en die worden steeds erg goed in de gaten gehouden. Ieder jaar maakten ze een echo in het ziekenhuis om te kijken of alles nog goed zat. Bij de derde controle zagen ze ook een cyste in de baarmoeder, maar die was heel klein en is ook vanzelf weer weggegaan. Tijdens verdere controles is er nooit meer iets van terug gezien en nu tijdens de zwangerschap ook niet. Gelukkig maar ! Naja, veel strekte ! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt ! Groetjes, Nikki F
Jeetje Naja! Ik hoop dat je goed nieuws hebt gehad want dat is wel erg schrikken zoveel bloed! Sterkte en ik duim voor je! Liefs Suus
jeetje naja, wat schrikken! ik hoop op het allerbeste! heel veel sterkte en succes bij het ziekenhuis!
Hallo allemaal, Nou, ik heb goed nieuws: alles is helemaal in orde!!!! Had ik dus echt niet verwacht. Volgens de gyn. is het een heftige innestelingsbloeding die voortkomt uit de vorming van de placenta, daardoor kunnen er allerlei bloedvaten van jezelf knappen en dit kan dus aardig bloeden. Volgens mij is dit hetgene wat bij mij aan de hand is. Helemaal goed heb ik het niet gevolgd, ik zat meer als een standbeeld naar het scherm van de echo te staren. Ik kon heel duidelijk een echt mensje zien met een hoofd, lijfje, armpjes en beentjes en een navelstreng en een heel duidelijk kloppend hartje. Ik was zo verbaasd om dat te zien. Na de plens bloed van vanmorgen had ik alleen nog een maar één scenario in mijn hoofd en dat was dat alles mis zou zijn. Ik moet even een paar dagen rustig aan doen en mag dan gewoon alles weer doen. Kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. Bloedverlies hoeft dus niet meteen te betekenen dat het mis is. Ik had nu een andere gyn. als normaal (die is met vakantie) en hij zei meteen over de cyste dat die bij de zwangerschap hoort (hij zit er dus nog steeds) en als ik af moet gaan op wat mijn man zag op het echoscherm is ie wel wat kleiner geworden. Kreeg wel weer en inwendige echo en die was erg pijnlijk. Volgens de meting ben ik nu ineens weer 10 week en 1 dag zwanger (volgens de banner 9 week en 5 dagen). We houden het maar op begin april 2007. Mijn afspraak voor 4 oktober blijft gewoon staan, maar mocht er in de tussentijd nog iets zijn, of als ik het toch niet vertrouw of andere klachten krijg mag ik altijd het ziekenhuis bellen. Dat is toch wel een lekker gevoel. En ik ben ook heel blij dat ze in het ziekenhuis (Tjongerschans in Heerenveen) nu meteen zeiden dat ik mocht komen. Dat heb ik ook wel eens anders gehoord. En nog bedankt voor jullie meelevende reacties: dit doet een mens goed hoor!! Heel veel groeten van Natasja
Dag Naja, Wat heerljik om te horen dat alles goed is! Geweldig nieuws! Veel plezier met het genieten van de zwangerschap en ook fijn om nogmaals te horen dat cystes erbij horen. Ik moet 28/9 voor mijn 2e echo en dan maar zien of de cyste kleiner is (vorige week was deze 8 cm). Succes. gr San75
O meis, wat fijn dat alles goed is!!! Rust nu maar lekker uit en geef alles een plekje. Want dit gaat denk ik niet in de koude kleren zitten....
Jeetje wat een goed nieuws! Daar droomt iedereen van! Gelukkig zeg! Probeer maar lekker te relaxen! En super mooi om te zien zo'n klein mensje he?!