Combinatietest afwachten

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kim1983, 28 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim1983

Kim1983 Lid

26 jun 2014
    25
    0
    0
    Hoi ik ben Kim en in verwachting van ons tweede kindje. Ons eerste kindje ( een zoon) is in 2008 geboren en is nu 6 jaar. Nu ben ik inmiddels 31 en zwanger van de tweede. Omdat ik nu toch iets ouder ben hebben wij gekozen voor de combinatie test. Vorige week bloed geprikt en as donderdag nekplooimeting. Ben heel blij als deze week voorbij is. Wij hebben het alleen aan onze ouders verteld en ik kan niet wachten tot ik mijn blijdschap met de rest kan delen. En hopen dat alles goed is natuurlijk. Wie heeft dit ook meegemaakt en krijg je na de nekplooimeting gelijk de uitslag?

Groetjes en fijne zwangerschap allemaal!

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik kreeg 5 dagen later de uitslag per brief.
    ik heb op donderdag de complete test gehad, dus echo en bloedprikken.
    bij een slechte uitslag zouden we gebeld worden.

3. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Ik had ook ruim van tevoren de bloedprik gehad en kreeg wel meteen de uitslag na de echo. Ze voerde de gegevens van de echo in op de computer en toen rolde er meteen een uitslag uit. Hopelijk zal dat bij jou ook zo gaan, maar ik denk van wel aangezien je bloeduitslag dan waarschijnlijk wel binnen is!

4. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Ik heb de nekplooi meting gehad en direct erna bloednlaten prikken.
    Wij kregen 2 weken later via de telefoon de kansberekening. 1:5000
    Succes! En jij ook een fijne zwangerschap!

5. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Bij mij zat er ruim een week tussen bloedprikken en echo.
    De gegevens vh bloed waren dus al bekend bij de vk en direct na het invoeren vd gegevens vd echo kwam de kansberekening uit de printer gerold.

6. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Is bij iedereen anders dus je kunt het het beste even vragen. Ik had bloedtest week van tevoren toen nekplooi en 4 dagen later de uitslag, telefonisch door de VK doorgebeld.

7. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Ik had week voor nekplooi al bloedgeprikt en kreeg daardoor gelijk na de nekplooimeting de uitslag. Gewoon ff bellen wat ze bij jullie doen, is hele normale vraag en dan weet je gelijk hoe en wat!

Succes donderdag en geniet ook van de mooie beelden die je ziet met 12-13 weken!

8. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb bloed geprikt in week 9 en in week 13 had ik nekplooimeting en kreeg meteen na die meteen de uitslag omdat de gegevens van m'n bloed binnen waren (die had ik gekregen van de VK)
    Het hangt dus af van of de uitslagen van het bloed er zijn, die hebben ze nodig om de gegevens in te kunnen voeren.
    Wellicht dat je donderdag je VK nog kan bellen of de uitslagen van je bloed er zijn zodat je dat mee kan nemen. Dan zul je meteen de complete uitslag krijgen.
    Succes

9. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Met 11 wkn eerste deel gehad. Echo plus bloedprikken. Week 13 tweede deel met nekplooimeeting. Kreeg deze dag direct de uitslag van alles.

10. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.231
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik kreeg mijn eerste echo met ongeveer 11 weken. Direct daarna bloed laten prikken (het 'gewone' bloedprikken en voor de combinatietest, kon mooi in 1 keer zo). Week later had ik de nekplooimeting en toen hadden ze ook de uitslag van het bloed binnen. Kreeg dus direct de uitslag van de combinatietest.
    Volgens mij verschilt het per praktijk hoe je de uitslag krijgt en wanneer.

11. Kim1983

Kim1983 Lid

26 jun 2014
    25
    0
    0
    Dank voor jullie reacties. Ik ga morgen even bellen met de echopraktijk.
    Groetjes Kim

12. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Ik kreeg ook meteen de uitslag. met 9,5 week bloedgeprikt. Toen op vakantie en met 11,5 de nekplooi. De bloeduitslagen stonden al in de computer en ze zei tegen mij (hoe is het eigenlijk mogelijk) tmeteen al, je bloeduitslagen zagen er ook goed uit, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Toen had ze de meting van de nekplooi nog niet eens ingevoerd. Dus ik denk dat het een apart rekensommetje is... ?

13. Kim1983

Kim1983 Lid

26 jun 2014
    25
    0
    0
    Hoi allemaal! Zojuist de uitslag van de combinatietest gekregen! Super goede uitslag! Kans kleiner dan 1 op 5000! Ben heel erg blij en opgelucht! Morgen gaan wij iedereen het goede nieuws vertellen! Wilde het even met jullie delen.

Fijn weekend.
    Groetjes Kim

14. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd Kim!!!
    Fijn he deze uitslag. Geniet lekker

Deel Deze Pagina