Vandaag voor een 4e keer geweest voor een geslachtsbepaling. Vanavond zijn we bij 3D4U geweest en ons twijfelachtige zoon/dochter is toch echt voor 100% meisje. Dus na 3 knappe stoere mannen komt een klein meisje mij versterken in dit mannenhuis hihihi Eerste foto is met 16 weken, ik was zelf toen helemaal overtuigd dat we er een 4e zoon bij kregen. Met 17,5 was dit beeld weg en was de verloskundige echt helemaal overtuigd van een meisje. En vandaag is dit met 19 weken nog een keer bevestigd De tweede foto is van vandaag.
Wat leuk een meisje erbij! En wát een verrassing, ik zou toch ook echt een jongen zeggen bij de eerste echo, dat het toch nog zo kan veranderen daar beneden...
Ook zetten ze totaal onverwachts de 3D aan en kregen we een mooi beeld van onze dochter (gek om dit te zeggen na 3 jongens hihihi)
Duidelijk hoor! En wat een fijne praktijk he, ik ben er bij zoon ook een aantal keer geweest. Sta op het punt om de geslachtsecho te maken!
Was er nog nooit geweest maar idd leuk ontvangst en super mooie beelden en goede uitleg. We gaan rond de 28e week weer heen voor een 3D echo. Wanneer moet jij voor de geslachtsbepaling? Spannend hoor!!!
Wat leuk!!! Gefeliciteerd! Onze echo bij 15 weken zag er hetzelfde uit als die van jou bij 16 weken. We zijn erg benieuwd of hij of over 3 weken nog steeds een hij is haha
Wat leuk ! Nou ben ik ook wel heel benieuwd of onze 'zoon' nog steeds een zoon is over 3 weken ! De mevrouw van 3d4u was er erg zeker over ben benieuwd ! En jij lekker shoppen nu he !
Gefeliciteerd! Wat gaaf nu een meisje! Hier dus na 2 dames nu in verwachting van een jongen! En dat is al moeilijk te beseffen! Geniet er van! En veel plezier met shoppen!!!
Wat leuk zeg, nu een meid! En wat een mooie plaatjes. Ik ben ook bij 3D4U geweest, erg leuke vrouwen daar.
Dank jullie wel allemaal. Vandaag idd al ffies te shoppen geweest 😃. En soms is het dus niet wat het lijkt Ook bij 3D4U zei ze dat ze daarom ook het liefst de geslachtsbepaling vanaf 17 weken doen omdat dan het geslacht vaak pas echt duidelijk is. Geloof echt dat er echoscopiste zijn (zoals Marita uit Lommel) die het ook eerder al goed kunnen zien en het bijna nooit fout hebben. Mijn verloskundige dacht ook steeds een meisje want die 3 streepjes waren wel steeds duidelijk zichtbaar. Maar toch kwam er soms een twijfel beeld. Heb veel filmpjes bekeken op YouTube van geslachtsbepalingen van meisjes van rond de 15/16 weken zwangerschap. En ik zou als leek zweren dat ik daar ook regelmatig "balletjes en/of piemeltje" voorbij zie komen terwijl het toch echt meisjes zijn. Wij waren gisteren iig erg verrast dat het toch een meisje was. Maar na 3 mooie knappe binken natuurlijk wel een super leuke verrassing 😃
Wat superleuk zeg! En inderdaad van de 2e foto kan ik geen jongetje maken hoor hihi. Kan je eindelijk los op de meisjesafdelingen hihi.