Vruchtzak te groot voor termijn?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Babyvijf, 18 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Nou en nu weer 1 en al onzekerheid.
    De vk had me gevraagd voor terugkoppeling als ik bij de gynaecoloog was geweest.
    Bel ik net en leg uit wat de gyn me heeft uitgelegd.
    Zegt de vk: nou dat lijkt me sterk dat marielle een ongezonde zwangerschap ziet en zij een intacte. Wij hebben t natuurlijk met tussenpozes gezien.
    Toen ik zei ja maar bij jullie werd er gefocust op de grootste zwarte vlek en dat is dus bloed en er werd niet gekeken naar de kleine vlek. Dus de gyn denkt dat jullie naar de bloedvlek hebben gekeken omdat er vorige week waarschijnlijk niks in t kleine zakje zat wat logisch is met 4 weken zwangerschap. Hij houdt nu dus eigenlijk vol dat t niet goed zit.
    (vk praktijk bestaat uit meerdere verloskundigen) Die ik nu aan de lijn had, was niet degene die woensdag zei dat t fout zat, maar die week ervoor zei een beginnende zwangerschap te zien.
    Hij heeft me nu gevraagd of ik vrijdagochtend willen bellen om een tijd af te spreken om nogmaals bij hem ene echo te doen.
    Ik weet t echt niet meer dames. Ik vind deze roller-coaster aan emoties zo zwaar. Had ik maar niet gebeld om terugkoppeling te geven. Maar ja dat doe je dan toch he uit respect.

2. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.835
    3.591
    113
    Vrouw
    Ik hoop met je mee, laat je het weten?

Edit: ik zie nu je post hierboven pas. Wat onbeschoft zeg. Hij had ook gewoon kunnen zeggen dat hij graag nog een keertje wilde kijken voor een echo en of je dat oké vond...
    Ik snap dat je gestrest bent. Wat een onzeker hel is dit voor je. Jammer genoeg kan je er niks aan doen. Probeer te ontspannen, laat je verwennen door iedereen en voedt je lichaam met goed en gezond voedsel.
    Ik denk in ieder geval aan je!

Babyvijf vindt dit leuk.
  3. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor je steun. Ik heb geen oog dicht gedaan vanacht. Hoop dat de dagen snel voorbij gaan tot vrijdag en ik dan wat meer begrip krijg van de verloskundige en duidelijke uitleg wat volgens hem dan mis is, en waarom hij vindt dat de gyn geen gelijk heeft.

4. Septembre

Septembre Bekend lid

19 jan 2021
    973
    1.324
    93
    Zou je wel gaan meid? Die negatieviteit heb je niets aan. Rustig wachten tot de afspraak bij de gyn en laat deze vk even links liggen voor je eigen rust. Qua zwangerschapsduur lijkt me het verhaal van de gyn heel passend. Volgende week hopelijk groei te zien!!

Babyvijf vindt dit leuk.
  5. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Ik lees je topic nu pas. Wat een onzekerheid zo. Kun je ander verloskundige praktijk kiezen? en ik zou vrijdag niet bellen eerst nogmaals naar gyn toe gaan.

Babyvijf vindt dit leuk.
  6. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Hoi dames. Dankjewel.
    Ik heb besloten om dinsdag af te wachten en met de gynaecoloog te bespreken, mocht de zwangerschap mooi voortzetten, om idd naar een andere verloskundigenpraktijk over te stappen. In vier dagen zal ik niet veel verschil gaan zien denk ik. En kan idd maar beter dinsdag afwachten, dan zit er een hele week tussen. Ik ga me nu focussen op de surprises van de grote kids, daar kom ik mn daagjes wel mee door. Mn zus en neefje komen dit weekend gezellig logeren. Dus gelukkig genoeg afleiding.

Roos02, Mamavandrie34, Septembre en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Ik verlies net in de douche iets wat heel erg lijkt op een slijm sliert wat lijkt op een deel vd slijmprop die je aan t einde van een zwangerschap verliest.
    Kan em dat niet herrinneren dat ik dat ooit in t begin vd zwangerschappen heb gehad. Is dit nu misschien een teken dat er een miskraam in aantocht is? Iemand van jullie hier ervaring mee?

8. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Lijkt me sterk. Dat begint voor zover ik weet toch echt met bloed/bruin. Heb je krampen of iets dergelijks?

Babyvijf vindt dit leuk.
  9. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik heb dit deze zwangerschap ook een aantal keer gehad hoor, gewoon meer afscheiding, is heel normaal. Niemand kan je zeggen of je een miskraam gaat krijgen maar dit lijkt me geen begin van een miskraam.

10. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Nee helemaal geen krampen of bloed of minder kwaaltjes ofzoiets.

11. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Dat is fijn om te lezen dat je het herkent. Dankjewel. Ik ben nu al zovaak zwanger geweest maar elke zwangerschap is weer compleet anders.

Malbec vindt dit leuk.
  12. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    @Babyvijf je gaat morgen naar de gyn toch? Hoe laat ben je aan de beurt? Ik hoop dat de echo er goed uitziet!

Babyvijf vindt dit leuk.
  13. Septembre

Septembre Bekend lid

19 jan 2021
    973
    1.324
    93
    Babyvijf vindt dit leuk.
  14. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Jaa idd morgen.. Lief dat je eraan denkt. 12.15u ben ik aan de beurt. Maar kan uitlopen ivm dat ik in t spoeduur ben ingedeeld. Zodra ik iets horen jullie t. Dankjewel. Ben morgen jarig, dus ik hoop extra hard op goed nieuws. Zou beetje rot zijn hele dag felicitaties te ontvangen, als ik die dag slecht nieuws zou krijgen.

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  15. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Dankjewel
    Mn misselijkheid stijgt wel echt elke dag dus ik hoop zo dat dat een goed teken is....

Septembre vindt dit leuk.
  16. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Jaaaaaa meiden er was al een hartslag te zien en alles ziet er helemaal prima uit. Jeetje wat ben ik opgelucht. We zijn nog lang niet stress vrij. Ik ben heel benieuwd hoe ik deze zwangerschap zal doorkomen. Na het verlies van ons zoontje is geen enkele zwangerschap meer stress vrij. Maar voor nu voel ik me happy. En ik mag bij de gynaecoloog onder controle blijven de hele zwangerschap. Bedankt voor al jullie steun.

margarethd, Ysabella, Lomo en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. Septembre

Septembre Bekend lid

19 jan 2021
    973
    1.324
    93
    Dit maakt mijn dag goed! Wat een heerlijk nieuws ♡ Van harte gefeliciteerd!

Babyvijf vindt dit leuk.
  18. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Superlief. Dankjewel

19. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend fijn!
    En nu de verloskundige bellen om uit te leggen hoe het echt zit :|

Fennec vindt dit leuk.
  20. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    D
    Dankje

Haha ja maar dat ga ik morgen pas doen. Vandaag even enkel genieten van dit mooie nieuws.

Mamavandrie34 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina