Vruchtzak te groot voor termijn?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Babyvijf, 18 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig :(
    De gynaecoloog gaat je waarschijnlijk medicatie aanraden, dat denk ik.

Babyvijf vindt dit leuk.
  2. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Ja helaas door de feestdagen kan t niet anders zei ze en was dit de eerst mogelijke spoedafspraak. Ik hoop gewoon heel erg dat t spontaan gaat gebeuren. Ik heb de emotionele energie nu ook niet om erachteraan te gaan zitten als ik eerlijk ben.

3. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.836
    3.595
    113
    Vrouw
    Ik snap je punt. Ik hoop met heel mijn hart dat het rustig verloopt en precies zoals jij het wil.
    Ik wens jullie veel sterkte en kracht in deze klote tijd❤️

En ik meen het, als je erover wil praten mag je mij altijd berichten.

4. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.836
    3.595
    113
    Vrouw
    Ja inderdaad en dan eerst naar huis sturen met: denk er nog maar even over na:rolleyes:
    Ik vind dat zo erg.

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  5. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Dankjewel. Waardeer het echt dat je me zo steunt.

6. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.255
    12.631
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte!

Hier kwamen we op woe avond er achter dat ik een MA had en wou ook curretage. Ik kon de maandag’s pas bij de gyn terecht. De woensdag voor curettage. Dus een week later dan dat we er achter kwamen maar dit was zonder corona en feestdagen allemaal destijds..
    Het hangt er ook vanaf welke dag heeft de gyn de ok tot beschiking ect

Babyvijf vindt dit leuk.
  7. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Dankjewel. Ja ik ben bang dat ik t nieuwe jaar rot zal gaan beginnen met een curretage. Zit nu ook te twijfelen of ik dan niet beter voor pillen kan kiezen. Maar met de ervaring dat ik met bijna iedere bevalling teveel bloed verloren ben, er al eens eerder iets is achtergebleven in mn baarmoeder, denk ik dat ze mij dit dan ook gaan afraden.

8. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.836
    3.595
    113
    Vrouw
    Nee dan zou ik er ook niet voor kiezen als ik jou was. Nog steeds vind ik het heel vreemd dat je pas na het weekend een afspraak hebt. Heb je heel erg buikpijn of andere klachten?
    Jullie 2021 eindigt klote en 2022 begint klote:cry:

Babyvijf vindt dit leuk.
  9. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Nee voel me nog steeds op en top zwanger en zit juist in mn piek wat misselijkheid betreft. Dat maakt t ook emotioneel extra zwaar.

10. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Helaas geen plek deze week voor een curretage. Heb dus de pillen meegenomen. Hopelijk heb ik dan t ergste gehad voor oud en nieuw.

11. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Voel met je mee, onze eerste zwangerschap was ook zo een rollercoaster voor het einde van het jaar. Met kerst nog zo blij met oud en nieuw te horen gekregen dat het niet goed zat. Ook medicatie gehad maar die sloegen niet aan, had op 8 Jan de curretage bij 8 weken.

Heel veel sterkte deze dagen ♥

12. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Dankjewel.
    Jeetje en ik zie dat je nog steeds nieg beloond bent met een wondertje. Dat spijt me heel erg voor je.
    Ik ben iig blij, blij is niet t goede woord, maar iig dat ik t voor kerst wist. Nou heb ik een rotkerst gehad. Maar ik was van plan met kerst meerdere mensen te gaan vertellen dat ik zwanger was. Dus dat bedoel ik, dat ik blij ben dat ik dar dus nog niet gedaan had.
    Ik hoop heel erg dat 2022 voor jou een jaar wordt waarin je wel een geslaagde zwangerschap zal mogen meemaken.

13. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Lief van je, jij hebt het ook niet makkelijk gehad en nu wederom niet. Heel veel kracht en sterkte gewenst.

Babyvijf vindt dit leuk.
  14. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.836
    3.595
    113
    Vrouw
    Daar was ik al bang voor ja. Walgelijk. Nu word je gedwongen iets te doen wat je helemaal niet wilde.

Sterkte! Hopelijk is het ergste voorbij voor oud en nieuw. ❤️

Babyvijf vindt dit leuk.
  15. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Dankjewel. De zorg in Nederland is zo raar. Loop een abortus kliniek in en je wordt na een beetje janken in een gesprek direct geholpen. Heb ik ook wel gezegd hoor. Dat ik t krom vind. Nu hopen dat t wel goed gaat werken en ik niet alsnog een curretage voor restdelen moet ondergaan. Want dat lees ik ook vaak genoeg.

16. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.836
    3.595
    113
    Vrouw
    Ik heb serieus getwijfeld km een abortuskliniek te contacten toen ze mij in het ziekenhuis niet wilden helpen. Gelukkig belde mijn verloskundige zelf de gyn want de assistentes deden letterlijk niks. Ja in mijn dossier opschrijven dat ik "weer" gebeld had. Lig je dan, 24/7 op bed met zulke heftige buikpijn dat 4x tramadol niet eens genoeg was. Dat gaan ze nog te horen krijgen ook trouwens, ik ben mijn klacht nu rustig aan het schrijven.

Hopelijk valt het voor jou allemaal mee(natuurlijk valt het niet mee maar je snapt wat ik bedoel hoop ik) Nogmaals sterkte!

17. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    So dat is echt niet normaal. Hoe hebben ze je toen niet kunnen doorverwijzen joh. Enorme fout van die assistentes. Alsof het emotioneel niet al genoeg is, en dan lichamelijk ook nog erbovenop is superzwaar. Goed dat je er nog een klacht van gaat maken.

18. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.836
    3.595
    113
    Vrouw
    Ja daar zijn helaas behoorlijk wat fouten gemaakt! Gelukkig is het allemaal redelijk goedgekomen!
    Wanneer ga je de pillen inbrengen?

Babyvijf vindt dit leuk.
  19. Babyvijf

Babyvijf Fanatiek lid

23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Net die eerste pil genomen. Woensdagochtend moet ik die pillen inbrengen.

Ik ben toen ook zo slecht geïnformeerd met mn zoontjes overlijdenet 17.5 weken. Er werd in t ziekenhuis gezegd ondat hij voor de 24weken is geboren bestaat hij volgens de wet niet dus je hoeft hem niet aan te geven bij de gemeente. Als je wilt zou je hem zelfs in je eigen tuin migen begraven.

Anderhalf jaar later kwam ik er pas achter dat ik een strafbaar feit had gepleegd omdat ik hem wel degelijk had moeten erkennen en aangeven.
    Dat dankzij natascha en jeanette, de personen die in de 2de kamer hebben gevochten om stilgeboren kinderen erkend te krijgen. Zij lazen mijn opmerking op instagram dat ik t extea hard vond dat mn zoontje niet erkend werd terwijl hij 40min geleefd had. En toen kreeg ik een persoonlijk berichtje dat ik alle recht had om hem te erkennen en wie mij verteld had dat dat niet zo was. Dat t zelfs verplicht was. Zij hebben zelfs t ziekenhuis gebeld toen om hier duidelijkheid over te geven en hen te informeren omdat ze vonden dat de zusters dus clueless waren wat betreft de regels rondom dit soort situaties.

Bijna 2 jaar na zijn geboorte heb ik hem kunnen erkennen, met hun hulp voor verzameling van bewijs dat hij geleefd had. En ik trof gelukkig een hele lieve ambtenaar die alles geregeld had. Normaal zouden ze politie moeten melden dat ik te laat ben met inschrijven en zou er een onderzoek gestart moeten worden. Maar zij had met alle papieren en t bewijs (gelukkig stond in mn ziekenhuisdossier dat de zusters advies hadden gegeben niets te doen) al geregeldndat ik geen confrontatie hoefde aam de te gaan. Ook had zij voor mij zn overlijdings certificate al ondertekend zodat ik alleen zn geboorte certificate hoefde te tekenen en mocht meenemen naar huis. Zodat t een fijne ervaring was hem te erkennen.

Zuul vindt dit leuk.
  20. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.836
    3.595
    113
    Vrouw
    Nouja wat onbeschoft zeg! Maar wat fijn dat je toen geholpen bent met hem toch erkennen! Dat moet vast fijn voelen!
    Sterkte met de pillen! Hopelijk een rustige nacht voor je!

Babyvijf vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina