Hallo allemaal, ik ben nu 7 weken zwanger van mijn 2e kindje. Ik heb gister mijn 1e echo gehad en daar zagen we het hartje kloppen,alles was goed zij de gynacoloog,het vruchtzakje zat naast/tegenaan de baby aan. Ze zei dat het gewoon goed was. alleen 8teraf ben ik gaan denken, moet de baby niet in het vruchtzakje? wie zou mij hier ant op kunnen geven? groetjes onzekere debora
zodra het kindje groter word gaat het toch buiten het vruchtzakje zitten tot uiteindelijk de placenta het doet? dat heb ik in iedre geval begrepen. gr kim
Daarnaast...als het niet hoorde zo, zou de arts niet hebben gezegd dat het goed was Je kan altijd je vk even bellen voor opheldering. Zij kan het je vast meteen heel goed uitleggen. Geniet van je zwangerschap! Elmo
jaja bedankt allemaal.Alleen weet ik niet meer of ze dooier-of vruchtzak zij,ik dat vruchtzak..maar goed. Ik ging hem vergelijken met mijn dochter dr echo en met haar bij 7 weken zat dat er niet,vandaardat ik tog wel verbaasd was. Maarja ik ben wel weer wat gerustgesteld,af en toe die verhalen die je ook leest... groetjes debora