mijn tepels zien er voor mijn gevoel raar uit er zitten kleine scheurtjes in lijkt wel. hebben jullie daar ook last van? ben nu 15 weken zwanger
Een soort van vervellen? Dat heb ik nu in elk geval. Net alsof ze te groot worden voor de huis. (klinkt dat raar zeg!)
had ik ook. vooral de puntjes van mijn tepels leken uit hun velletje te knappen... heb het gewoon in gesmeerd met dove wat ik nu sinds een week heb ontdekt... als ik op mijn borsten duw komt er een witte afscheiding uit. het is geen melk, maar ook geen water... normaal denk ik?
Mijn tepels zien er ook niet meer zo uit als ze waren...Het lijken wel zuignappen Dat vocht wat er uit komt is normaal hoor, niet iedereen heeft het geloof ik...Ik heb het wel, en dan met name snachts
Hallo, Mijn tepels zijn inderdaad ook erg verandert, en ik kan niet zeggen dat ik ze mooier vind haha! Die scheurtjes en velletjes heb ik ook, maar dat komt omdat bij mij de borstvoeding al op gang komt. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap al na 14 weken! Misschien komt er bij jou ook wel al een beetje vocht uit?
whahahha o sorry hoor tja dit hoort ook allemaal bij zwanger zijn maar nu al borstvoeding o mijn god zeg! nee hoor maakt allemaal niet uit maar dat veranderen van ons lichaam moet je soms zo aan wennen toch!