Vruchtzakje 5 weken?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Naduah, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi hoi!

Ik heb gisteren een echo gehad (inwendig, natuurlijk) omdat ik eerder deze week wat bloed verloren was. Nu zag de vk een duidelijk rond vruchtzakje met daarin 'iets', maar dat kon ze niet goed in beeld krijgen. Het vruchtzakje mat zo'n 7 mm. Kan dat kloppen met 5 weken zwanger? Ik zit er nu nl. over na te denken en ga me weer zorgen maken... :cry: Ben nogal bang aangelegd, geloof ik. Ook vanwege het bloedverlies.
    Maar goed, kan het dat een vruchtzakje bijna 7 mm is bij 5 weken zwangerschap?

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    op een echo van 5 week kan je idd alleen vruchtzakje zien een kindje met een kloppend hartje is bijna altijd vanaf 6 week soms bij week pas.
    maar heb je foto van vruchtzakje? ik zou me geen zorgen maken want he is nu eenmaal zo bij een zwangerschap van 5 week dat je nog niet veel ziet

3. Nee, heb geen foto meegekregen. De vk heeft de foto gehouden zodat ze hem op 23 juli kan vergelijken.

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    maar het kan allemaal goed kloppen voor 5 weken

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik denk dat het wel kan kloppen. Ik had mijn eerste echo met 7 weken en toen was dat kleintje 9,4mm. Heel veel succes!

Deel Deze Pagina