Haj meiden. Ik heb 2 weken geleden iets mee gemaakt wat niet leuk is en wil even me hart luchten. Twee weken geleden krijg ik met ongeveer 20 weken weeen. En ben toen met spoed naar het ziekenhuis gegaan en lach al op de verloskamers. Daar bleek het erg seruis te zijn en de genocoloog kwam me al vertellen dat het fout zou kunnen gaan het kindje zou overlijden. Ik heb alles gehad om te weeen te stoppen en heeft gelukkig geholpen. Heb 1 nacht op de verloskamers gelegen en daarna ben ik voor 5 dagen op zaal gegaan. de eerste nacht was mijn bloed druk heel laag. 89/46. heb ik erg veel vloeistof via mijn infus gehad om dat om hoog te werken. Na 5 dagen mocht ik weg uit het ziekenhuis en naar huis toe. mag nu de rest van de 20 weken niet meer doen dan zitten hangen slapen computeren en tv kijken. erg zwaar. Uit me bloed uitslagen bleek dat mijn ijzer te laag was 6.2 ik slik nu zo`n 2 weken ijzer pillen en gaat stuk beter. Ik ben allen erg angstig na wat er allemaal is gebeurt heb zo veel last van hartklopingen snachts misselijk maagpijn. Ik ben bang elke x dat me bloeddruk weer zo laag is. Ik ga zo naar de dokter toe om te kijken als dat allemaal een beetje in oorden is. Ik laat julliej weten bedankt dat ik even me ei kwijt kon hier. Groetjes Jaimy schoute
hoi meid, wat erg om te lezen, ik hoop dat je kleine mooi nog 20 weken blijft zitten en dat het met jou ook allemaal goed gaat en blijft.
Bedankt voor je reactiej was gewoon erg verdrietig opgestaan en moest me verhaal gewoon even kwijt. Ben gewoon bang. en verdrietig dat dit is gebeurt bedankt meis.
ja kan ik begrijpen, het is niet niks moet er niet aan denken als het zou gebeuren bij mij,, ik had net alleen al een beetje bloed bij het afvegen en ik al meteen bellen naar de verloskundigen. maar nu blijkt het door me harde ontlasting te komen,, maar het is echt erg,, hopelijk komt alles goed...
Jeetje meid, dat is echt schrikken! Ik hoop dat de kleine nog lekker heel lang blijft zitten. Goed dat je naar de dokter gaat, laat die je maar goed in de gaten houden. Sterkte meid.
Ooh meid, wat zal je erg geschrokken zijn. Ik ben nu 20 weken en moet er niet aan denken... Ik wens je heel veel sterkte zal voor je duimen dat die kleine nog lekker in dat warme nestje blijft zitten.
bedanktt meiden voor julliej lieve reactiej. Ik ben terug van de dokter en me bloeddruk was 106/51 en dat was gelukkig goed. voel me allen zo beroerd. ik vind het zo rot dat ik nu niks mag doen wil even winkelen voor mijn gozertje maar dat kan allemaal niet je raakt beetje gestressd omdat nu mijn vent alles moet doen in huis en jij maar zit toe te kijken herkend iemand dit dat je dan gaat iriteren aan elkaar ik ben nu 4 weken gestopt met roken zonder moeite en ben super trots opmeself mijn vent zou ook stoppen kwa geld en straks voor die kleine en zijn eigen gezondheid natuurlijk maar hij zou stoppen vandaag omdat zijn slofpeuken op waren. maar nee hij kan het niet na 2 uur. licht dit allemaal aan mij of ben ik gewoon lastig? HELP