8 weken uitwendige echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door yojo66, 1 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo

Gister heb ik met ruim acht weken een uitwendige echo gehad. Zelf geregeld bij een echoscopiebureau.
    Nu ben ik aan de stevige kant waardoor het moeilijker was om uitwendig iets te zien. We hebben het vruchtje een keer gezien en daarna niet meer.
    Nu mag ik over twee weken terug komen bij dat bureau.
    Hebben jullie hier ervaring mee?

2. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Waarom heb je niet gewacht op de termijnecho van je verloskundige? Nu je er zo vroeg bij bent is de kans dat 't uitwendig lukt, gewoon heel klein en is 't een teleurstelling voor jou!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Volgens die site zou je het goed kunnen zien. Vermelden ze niet bij dat het als je wat steviger bent moeilijker is. En wij waren gewoon erg nieuwsgierig. Maar nu wachten we gewoon af wat de vk zegt.

4. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ja, dat zou ik dan ook doen. Wat later in de zwangerschap is een echo echt veel leuker om te laten doen, dan is er veel meer te zien! Hoop dat je er niet teveel geld voor kwijt was?

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    O nee 30 euro en nu mogen we over twee weken gratis terug komen. Maar ja dan weten we wel voor een eventuele volgende zwangerschap dat we dat dus niet meer doen.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Waarom hebben ze dan geen inwendige gemaakt? Bij mij moest dat vorige week ook (en de eerste keer ook) mijn baarmoeder ligt ver naar achteren. Vandaag met de nekplooi meting hebben ze het voor het eerst via mijn buik gedaan.

Groetjes Marijke

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Was daar op dat moment niet aanwezig. Maar donderdag mag ik weer terug.

Deel Deze Pagina