Hoi, ik luister zelf thuis elke week even naar het hartje van de kleine. vorige week was de hartslag 152 en hoorde ik hem bewegen. ook nu hoorde ik het kindje goed bewegen, maar was de frequentie maar 80 p.m kan dit kwaad?
Dat heb ik heel in het begin wel eens gehad inderdaad toen ik nog lager moest luisteren... bij de liezen... maar nu zit ik al bij mij navel in de buurt...
Toch heb je zeer waarschijnlijk je eigen hartslag te pakken gehad. Zeker bij deze termijn is het mogelijk dat je je kleintje niet kunt vinden. Het is nog best klein en wanneer het helemaal achterin ligt kun je zoeken tot je een ons weegt. Op zich is het niet raar dat de hartslag behoorlijk fluctueert, maar dan (wanneer ik naar mn eigen zwangerschap kijk) tussen 110 en 200.
Ik denk ook echt je eigen hartslag. 3 weken geleden bij de VK kwam die van mij ook steeds naar voren omdat ons frummeltje erg diep weg ligt. En dan ben ik al heel wat weekjes verder. Als je rond de navel luistert zit je nl. in de buurt van je grote buikslagader
Mijn vk liet ook een keer mijn hartslag horen om het verschil te laten horen, die vond ze idd ook gewoon bij de navel in de buurt. Ik denk dus ook dat je je eigen hartslag te pakken had, 80 is namelijk heel aannemelijk voor jezelf Mocht 't nog eens gebeuren, controleer 't dan door bv je pols ook te voelen.
ik schrok er toch wel even van. In het begin dat ik inderdaad wel eens mijn eigen hartslag te pakken had hoorde ik heel goed het verschil namelijk.
Ja dat is je eigen hartslag hoor hier al meerdere keren een ctg gehad en de hartslag van de kleine was telkens tussen de 130-135 en als hij bewoog ging hij naar 59-75 ineens....heb dat toen nagevraagd en dat was de mijne. Er loopt een grote slagader over je buik die heel snel de overhand neemt als de kleine ff weg springt..
Hey meid, Ga er echt maar vanuit dat het je eigen hartslag was. Zelf heb ik dat ook wel eens, je hoort het kindje goed bewegen, vind een hartslag, maar dan je eigen. Ik controleer dat dan door even in mijn hals te voelen. Als ik dan even verder zoek, vind ik altijd wel een veel snellere hartslag! Niet ongerust maken, nergens voor nodig!
Zolang je kindje goed bewegelijk is zou ik me niet al te veel zorgen maken. Grote kans dat je toch inderdaad je eigen hartslag te pakken hebt.
kon het niet laten om gisteren avond ook nog even gauw te luisteren... anders kon ik denk ik niet slapen... toen zat het weer op ongeveer 152... ik maak me nu inderdaad niet meer zo druk en het zal dan inderdaad wel mijn eigen hartslag zijn geweest... (muts dat ik ben hahahaha)