nou de tittel zegt het al heb vandaag de tweede echo gehad was uitwendig maar nu heb ik een beurs/pijnlijk gevoel in men onderbuik ! is dit van de echo of wat anders ?? moet ik me zorgen maken ? hoor het graag
Ik heb dat ook gehad in het begin van mijn zwangerschap. Ze duwde ook behoorlijk om het goed in beeld te krijgen. Niet gelijk zorgen maken hoor. Als je verder geen andere klachten hebt dan gewoon lekker genieten!
nee verder geen klachten maar vind het wel wat beangstigend ... is de eerste keer trouwens de gyn bij men meid deed tot 12 weken inwendig en pas dan uitwendig ..
ik had dat ook na de termijnecho. Ze zetten toch wel wat druk om het goed in beeld te krijgen. Zou me er geen zorgen over maken! (straks 20-wekn-echo. benieuwd of het daarna ook zo aanvoelt.)
had ik ook vorige week (bij 8 weken). ze probeerde eerst uitwendig, en moest toen ook best hard duwen, gelukkig was het daardoor wel goed te zien. je kindje zit goed beschermd moet je maar (proberen te) denken.
Ik heb dat nog steeds een beetje na elke echo, maar vooral na mijn 12 weken echo had ik een behoorlijke beurse buik omdat ze ontzettend hadden zitten duwen. Je kindje zit prima beschermd, ik had er meer last van!
Ik had dat ook vanmorgen na de echo, ze heeft best wat druk op m'n buik moeten zetten. Het zal er wel bij horen denk ik. Met de beeb is gelukkig alles goed, heeft er niks van gemerkt
ja gyn heeft ook behoorlijk hard op men beuk geduwd hoor maar ach zal der wel bijhoren probeer positief te blijven en niet slecht te denken al is dat soms verdomd moeilijk !
hey meid, ik had dat vorige week ook. flinke buikpijn opeens, alsof ik een paar meppen op mn buik heb gehad. maar dat komt omdat het echo apparaat op je baarmoeder enzo flink drukt, dus dat is heel normaal. had t bij vorige zwangerschap ook
nu is het alsof het een blauwe plek is haha ben wel blij dat nog meer meiden dit hebben ! zo voel ik me wat geruster
maakte me er 3jaar geleden ook erg druk om, tja tis toch een pijn dat je voelt in dat gebied. maar hier heb ik het voordeel dat ik alles aan mn zus kan vragen en dus veel weet. scheelt veel gestress. kortom, maak je niet druk hoort erbij
ja je hebt geluk met een vk als zus he probeer me niet druk te maken hoor maar onbewust doe je dat soms wel he
ja het is en blijft allemaal super spannend. of het nou je 1ste kindje is of dat je al ene heel elftal heb rond lopen. blijft een mooi wonder vind ik. Geniet er maar lekker van! Spreek je in juni topic weer
Hier nog een beurse , vandaag de 12 weken echo gehad en de VK moest even goed duwen en steeds van plek veranderen aangezien de kleine rondjes aan het stuiteren was haha. Heb nu echt het gevoel dat mn hele buik bont en blauw is maar dat kan voor zover ik weet geen kwaad, onze ukkies liggen veilig opgeborgen.
haha ja een geluk dat ze zo veilig opgeborgen liggen he maar de vk en gyn enzo zullen wel weten hoe hard ze mogen duwen he